Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Karrikaturtegninger

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Bollefrø
Godt ord igen. Jeg har ingen forventning om at nsm mente det i ond tone - det er faktisk en sjældenhed herinde. Skal vi ikke bare fortsætte med det?

Har prøvet at kontakte dem du gav mig Haurum - tak for det, men det viste sig at være lidt dyrt - det er til videresalg.

Vil nu prøve at forfølge de andre links der er lagt her for at se om det er muligt den vej. Afventer tilbagemelding fra Højer designseminarium...

Jeg må vist hellere lige prøve at ringe til mediamouse også.

Mvh

Carsten O.

Mvh

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 10:22
Bøllefrø - det var ren og skær tastefejl (omend det er lidt svært at se ø contra o) ;)
Kært barn har mange navne ;).
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:56

Hej Carsten O.

Læste for et stykke tid siden en artikel om en kvindelig kunstner, som havde forretning i Tivoli samt egen forretning (Vistnok Ravnsborggade eller noget der ligner i København )
Hun var vist startet og udførte stadigvæk sådanne tegninger - hvor man ligner en komplet tåbe[:0]
Prøv at ringe til Tivoli, måske kan de hjælpe dig.
Held og lykke med opgaven.

PS: Dygtig tegner, som Jesper arbejder med.

Bedste hilsner

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 13:25

Hej Amino´s

Tusinde tak for jeres hjælp. I stedet for at måtte afvise en kunde har jeg fået løst et "kontaktproblem".

Jesper var vågen og bød ind med en stil som vores kunde ser ud til at kunne li´.

Men hvis I nu skulle kende en dygtig kunstner er jeg stadig interesseret. Vi får hyppigt forespørgsler på disse ting på www.gallerijuel.dk (lidt reklame)

Mvh

Carsten O.
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)