Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Utroligt langsomt

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at lave mit community: MeeWork.com, men det køre utroligt langsomt. Jeg bruger Wordpress. Lige så snart jeg kommer over 10 plugins begynder hastigheden at dale voldsomt. Jeg har i øjeblikket Meebox.net som webhost, og jeg har et af de billige webhoteller til 10kr. om måneden. Kan det have noget at sige? Jeg tænker på at opgradere til et Pro Hotel. I kan prøve at gå ind på min side og klikke lidt rundt. Jeg har en 30/2 mb/bit forbindelse, så det burde jo ikke være min egen forbindelse, som er for langsom.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas :

Jeg er i gang med at lave mit community: MeeWork.com, men det køre utroligt langsomt. Jeg bruger Wordpress. Lige så snart jeg kommer over 10 plugins begynder hastigheden at dale voldsomt. Jeg har i øjeblikket Meebox.net som webhost, og jeg har et af de billige webhoteller til 10kr. om måneden. Kan det have noget at sige? Jeg tænker på at opgradere til et Pro Hotel. I kan prøve at gå ind på min side og klikke lidt rundt. Jeg har en 30/2 mb/bit forbindelse, så det burde jo ikke være min egen forbindelse, som er for langsom.

På forhånd tak for hjælpen.

Wordpress med så mange plugins er som regel ikke nogen elegant lille fræk sag at skal køre for serveren, den er sikkert tung både kode- og databasemæssigt, så det undrer mig ikke så meget at den bliver sløv - slet ikke, hvis du ikke bruger noget caching. 

Prøv evt. at lave noget profiling for at finde frem til hvorfor den er langsom http://wordpress.org/extend/plugins/p3-profiler/

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har også min hjemmeside hos Meebox (Wordpress) og oplever det samme problem.

Typisk i forbindelse med opdateringer/ændringer kan der gå rimelig lang tid inden hjemmesiden er opdateret, hvilket iøvrigt er samme problem i flere browsere, eks. IE, FF og Chrome, hvorfor jeg hælder til, at problemet ligger hos Meebox og ikke i din opsætning.

Iøvrigt har jeg et Pro-abonnement.

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du mulighed for at se, om du bruger dine cpu-, ram- og entry processes-ressourcer op i kontrolpanelet? Hvis ja, så vil du opleve en forbedring ved at skifte til et pro-hotel.

Hvilke plugins anvender du? Der er nogle stygge banditter imellem udbudet. Yet Another Related Post er fx særligt slemt.

Har du nogen former for caching slået til? Jeg kan anbefale WP Super Cache til Wordpress (speedede et testsite 251% op).

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

prohotel godt nok dyrt, du får bedre hastighed hos webhosting.dk, op til dig selv om du vil teste det af

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Tonny Skov Pedersen:
Iøvrigt har jeg et Pro-abonnement.

tager imellem 3-5 sekunder når man trykker dine links i toppen, er bestemt ikke acceptabelt på en "pro"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Tonny Skov Pedersen:
Iøvrigt har jeg et Pro-abonnement.

tager imellem 3-5 sekunder når man trykker dine links i toppen, er bestemt ikke acceptabelt på en "pro"



OP har et billigt webhotel, ikke et pro.
 
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Bergholt:
ikke et pro.

http://www.erhvervs-consult.dk/

klager over sit pro, det kører da aht for at sige det mildt og samtidigt gør meebox alt det kan for at fylde endnu flere på deres i forvejen oversolgte system, er vist lidt at sk*de på dem der allerede hr betalt.

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Kasper Bergholt:
ikke et pro.

http://www.erhvervs-consult.dk/

klager over sit pro, det kører da aht for at sige det mildt og samtidigt gør meebox alt det kan for at fylde endnu flere på deres i forvejen oversolgte system, er vist lidt at sk*de på dem der allerede hr betalt.

 



Forstår ikke helt, hvorfor et andet site skal blandes ind i tråden.

Men det loader helt fint her. 0,8 sekunder målt med HttpWatch i FireFox og Internet Explorer.

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)