Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du gøre?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at finde ud af, hvor folk finder deres VVS'er og hvordan. Der er jo forskel på, om man skal have renoveret et badeværelse, eller om det er forholdsvis akut.

Hvis vi tænker, at du står fredag aften klokken 22 og det pludseligt begynder at vælte ud med vand, under vasken, hvad gør du så? Slår du op i lokalavisen, Googler eller noget 3.?

Såfremt du har tænkt dig at Google det, hvad ville du så Google? Jeg tænker selv at "VVS Udkald", "VVS Døgnvagt" og den slags er en sikker vinder, men det kan jo være at jeg tager fejl? Er der søgeord jeg overser?

På forhånd tak for hjælpen.

Natasha

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om jeg har misforstået dit spørgsmål, men her satser du vel hovedsageligt på dit eget område af landet? 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville ringe til forsikringsselskabet, som sender nogen ud og klarer skaden.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker at der er stor forskel på om man bor i etage ejendom eller hus.
Her hos os f. Eks. Har vi "Ejendommens VVS'er" der kender ejendommen osv. Tror det er gældende for størstedelen af boligforeninger, både leje, andel og ejer.
Boede jeg i hus uden nogen som helst forstand på gas og vand, ville jeg akut ringe til en jeg kendte som viste bedre, og så ville han/hun nok sætte mig i forbindelse med et firma.
Havde jeg ingen venner, bekendte, netværk eller lign. Ville jeg nok benytte mig af Google, og søgeord som "VVS udkald" "døgnvagt" osv. :-)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasha

Nu ved jeg ikke hvor meget i er inde i branchen, men det er meget en anbefaling fra tidl. kunde, eller man byder via. entreprenører, og sidst men ikke bedst, så bruger folk stadig avisen selvom man tror det er løgn.

Også Google kan du også bruge selvfølgeligt. 

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som bruger ville jeg helt sikkert Google noget i retning af "Vvs akut" eller "Vvs døgnvagt"

Som adwordskonsulent, ville jeg da skynde mig at lave nogle målrettet adwordskampagner som geografisk kun lige dækker det område som i kan håndtere. 

Ikke sikkert i vil få flere hundrede kliks om måneden på disse kampagner, men forestil dig hvor høj konverteringsfrekvensen vil være :)

Hvis jeg stod med håret i postkassen, ville jeg slet ikke tænke på pris, jeg ville i panik vælge den første og bedste der kommer frem i søgeresultatet :)

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Ah, men forsikringen dækker jo altså ikke nødvendigvis en lækket radiator eller et blandingsbatteri der springer læk. Heller ikke alle forsikringsselskaber har tilknyttede håndværkere...jep, jeg har checket op på det, dem skal vi nemlig også have gang i på et tidspunkt.

Ja, her i Dragør er der forbløffende mange der svarer, at de ville slå op i Dragør Nyt og ringe til den første den bedste VVS'er, så der har vi selvfølgelig bestilt annonce (vi bor i en sølvbryllups kommune, så det giver ganske god mening).

Men selv de unge (her tænker jeg, lidt optimistisk på folk på min egen alder) slår op i lokalavisen, det må være noget kulturbetinget, jeg er ikke herfra, og kunne aldrig drømme om at slå op i lokalavisen, men nu er det forhåbentligt heller ikke mig der akut skal bruge en VVS'er :-)

Vi skal klart have gang i noget adwords, skal bare lige finde ud af hvad folk søger på. Vi ligger vidst rimeligt fint på både VVS Døgnvagt Dragør, VVS Dragør, VVS Udkald Dragør (har ikke lige haft tid til at checke 100% op på det endnu) men måske kunne vi godt tænke os at brede os lidt til Amager. Jeg skulle bare lige høre om der var nogle der gjorde noget helt 3. og hvilke søgekriterier folk ville bruge på Google. Nogle gange kan man ikke se skoven for bar træer.

Jeg tror næppe at folk begynder at ringe til deres entreprenør lørdag aften klokken 22, hvis vandet fosser ud af rørene....Vi er nødt til at dele vores annoncering lidt op. Der er dem der skal bruge en VVS'er af lyst, og så er der dem der er i panik er nødt til det. Det er dem vi fokuserer på lige nu.

Natasha

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er entreprenør og har ingen faste samarbejdspartnere mht EL og VVS, jeg bruger Google og i skal sørge for at reklamere TYDELIGT med døgnudkald og stå som en af de første i jeres område:)))

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole.

Mange tak for svar, vi gør vores bedste :-)

Natasha

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)