Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har pengene, men ingen ide..

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 03:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er villig til at lave en kontrakt med mig hvor du kan garantere et afkast på bare 20% på et år, så har jeg da lidt du gerne må investere for mig!Yes 

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 03:38

Hehe, vil ikke lave nogen kontrakt med dig, men jeg vil hellere end gerne hjælpe dig igang med noget aktiehandel, hvor du med stor sandsyndlighed får minimum 20% på et år :-) 

Jeg sender dig lige en PM :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 03:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er så skråstikker at der er en stor sansynlighed for at han får minimum 20% i afkast - hvorfor vil du så ikke lave en kontrakt? Smile

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 03:50

Fordi der ikke er nogen garanti når man laver investeringer. Det er ret logisk, synes du ik? Stick out tongue

- Er dybt forundret over der er så mange, som er skeptiske! :-)

Men vil meget gerne bede skeptikerne om at kigge på de links jeg har sendt, og se udviklingen over de sidste 5 år :-) 

Visa har eksempelvis givet meget mere end 20% årligt :-)

Men der findes jo eksempelvis masser af investeringsforeninger som giver 15 - 16% i årligt afkast til investorerne. Dog tager investeringsforeninger tit en stor bid af kagen ved investeringer, og derfor kan det være bedre selv at investere frem for at lade investeringsforeningerne gøre det for en :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 04:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Mølgaard:

Fordi der ikke er nogen garanti når man laver investeringer. Det er ret logisk, synes du ik? Stick out tongue

- Er dybt forundret over der er så mange, som er skeptiske! :-)

Lige præcis derfor jeg "prikkede" lidt. Jeg må erkende at jeg også synes det lyder forunderligt at du har fået et afkast på 20-30%. Specielt i disse tider. - Hvis det er tilfældet vil jeg tro at stjerne har været højest på himlen, planterne på række, jorden drejet rundt om solen det rigtige antal gange og du have en god skæbne. :P

Men vil råde TS, til at tænke sig godt om hvis han valgte denne genre.

Og lige det med at være skeptisk - det skal jeg være, jeg er jyde! Smile

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 04:12

Hehe, det er også helt i orden at være skeptisk! Wink

Louise, vil du ikke være sød lige at gå ind og kigge på kursudviklingen for disse aktier over de sidste 5 år og give mig ret i, at SAMTLIGE af de aktier har haft den omtalte stigning? :-)

Ville sætte stor pris på hvis du lige ville gå herind og kigge på disse:

http://www.euroinvestor.dk/boerser/new-york-stock-exchange/visa-inc/211847 

http://www.euroinvestor.dk/boerser/nasdaq/google-inc-class-a/471465 

http://www.euroinvestor.dk/boerser/new-york-stock-exchange/mastercard-incorporated/258477 

http://www.euroinvestor.dk/boerser/new-york-stock-exchange/berkshire-hathaway-inc-cl-/16501 

http://www.euroinvestor.dk/boerser/new-york-stock-exchange/pepsico-inc/18724 

http://www.euroinvestor.dk/boerser/new-york-stock-exchange/walt-disney-company-the/17100 

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 06:01

Hej Platine

Jeg er ked af at sige det men 300.000 er ikke ret mange penge hvis man vil starte sin egen virksomhed, og vil leve af den. De er hurtigt væk, hvis man tager de forkerte beslutninger. Dette gælder både hvis man kaster sig ud i aktie handel eller starter en webshop eller finder på noget andet. Man skal ikke undervurdere behovet af kapital når man starter sit eget.

Mit råd er:

- Behold pengene

- Behold dit arbejde

- Lav en gennemgang af din privatøkonomi der du sørger for at skære alle overflødige omkostninger væk. Hvis du privat kan leve for mindre penge, har du større chance for at lykkes.

- Du er interesseret i salg og service. Undersøg om der er noget som du finder spændende, og som du kan kombinere med dit eksisterende arbejde. At kunne leve af sin virksomhed kan godt tage lang tid. Der kan gå år. Imens du bygger den op, er det godt at der kommer penge ind på kontoen hver måned.

- Uanset hvad du sælger for produkter eller services skal der findes en efterspørgsel. Du kan eje verdens flotteste webshop. Men hvis den udbyder noget ingen efterspørger (eller der er konkurrenter som allerede dækker den efterspørgsel der er) så er det ligegyldigt. Så forarbejdet med undersøgelsen af markedet er meget vigtigt, og det kan tage lang tid.

At starte sit eget er ikke nemt. Men det er fantastisk når og hvis det lykkes.

/Bengt

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 07:30

Jeg vil sige du sagtens kan komme igang selv. Måske kan du finde en enkelt ting på alibaba.com og sælge over en webshop, som du kan få en herinde på Amino til at lave. Du er igang og måske tjene lidt penge, - når du så er igang kan det være det sætter skub i dine egne ideer, og vups, så har du stadig nogle penge til at komme igang med.

Mvh
Steffen

P.s. Kan I ikke lave en ny tråd om jeres aktier, den er vist prøvet at blive debatteret herinde i denne tråd.

Tilmeldt 30. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian

Når markedet går op er det nemt at tjene penge. Når markedet går ned, så er det straks sværere, men dog muligt.

Det du har oplevet de seneste år er, at de fleste virksomheder har skåret til og optimeret på bundlinjen via nedskæringer, opstramninger, løntilbageholdenhed og øget fokusering. Det har givet gevinst og derfor har vi oplevet store stigninger på børserne over hele verden.

Nu er det så blevet gjort og der er ikke flere optimeringer virksomhederne kan opnå ved denne metode. Nu står virksomhederne så overfor, at de skal investerer i nye områder, hvor der er betydeligt større risiko. 

Lad nu være med at tro, at det er så nemt. Du har været begunstiget af gode tider og sådan ser situationen ikke ud om 5 år. Men det er dejligt, at du har troen, lysten og har oplevet en succes - bare husk at se tingene i et bredere perspektiv. 

Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg giver Kristian ret, man kan sagtens tjene 20 procent på aktier, det kræver bare risiko.

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)