Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp min kæreste tak :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 54
Fra  temposervice.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer !
Min kæreste går utroligt meget op i mode og tøj. Hun er nu klar til at tage det et skridt videre og lave en webshop, hvor hun vil sælge tøj og accesories. Hun har fundet på et super fedt navn og et kanon firma til at lave webshoppen. Det eneste hun mangler er at finde leverandører. Og det var så her jeg tænkte i kunne komme ind. :) Jeg hælder personligt mest til dropshippin. Men alle forslag tages imod med kyshånd. Skal lige siges at tøjstilen skal være ungt og trendy. Det samme gælder tøj, sko og accesories. Vi håber i kan hjælpe.
Bh.

www.temposervice.dk - Dit Servicefirma

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis hun går op i det. Kender hun så ikke de mærker hun vil sælge??

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Rubi:
Min kæreste går utroligt meget op i mode og tøj. Hun er nu klar til at tage det et skridt videre og lave en webshop, hvor hun vil sælge tøj og accesories.

Der er rigtig mange der "lige vil lave en webshop" uden at sætte sig ind i hvor svært det er at få betalende kunder. HVAD kan hun gøre anderledes som sikrer succes? Der findes jo bunker af webshops med tøj og tingeltangel.

Fint med et godt navn og en shop leverandører, men det er den rigtig nemme del af processen. Der skal laves rigtig meget benarbejde for at blive set på nettet.

Det er utrolig svært at blive fundet på nettet, så at starte en webshop svarer synlighedsmæssigt  til at at åbne en fysisk forretning bag kiosken i Sindal i Nordjylland :-) Der kommer ikke et øje!

Så hun skal være rigtig skarp på

1. Hvad vil hun sælge?

2. Til hvem?

3. Hvordan?

Hvis svaret på ovennævnte er nogenlunde som følger

1. smart tøj

2. Kvinder, mænd, børn

3. øh google adwords

så bør hun se på dette link  skal jeg starte en webshop

Hvis det ikke afskrækker - så på med vanten og arbejd med at få styr på spørgsmål 1,2,3 inden der bruges een krone på en webshop :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Hohnen:

så bør hun se på dette link  skal jeg starte en webshop

Ved første øjekast var sitet, du henviser til, da meget sjovt. De første to profiler er da skægge og sikkert relevante nok, men når man så klikker videre - hvor er så substansen? Faktisk synes jeg, siden er pinlig - hvis de 'svar' er, hvad en konsulent i webshops kan give, så har branchen det vist ikke så godt.

Og så snakker vi slet ikke om det kvindesyn, der ligger bag. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne H:
Og så snakker vi slet ikke om det kvindesyn, der ligger bag. 

Point taken med kvinde synet - det har du ret i, det havde jeg ikke tænkt over.

Men jeg tror sitet er tænkt som en joke, med en smule alvor - og det synes jeg rammer rigtig godt.

For der er rigtig mange der "lige vil lave en webshop" og brænder fingrene...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)