Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min idé til online koncept

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften,

Jeg vil lave et website, hvor alle kan gå ind og rate resturanter. Det skal foregå sådan så man indtaster sit postnummer på forsiden, og så finder den de bedst ratet i ens område..

Der skal også være en mobil app, så når man sidder på en resturent, nemt lige kan tage et billede af maden, og rate den når man kommer hjem.

Appen skal også bruges til, at man kan finde den bedst ratet resturent i ens område. Ved hjælp af gpsen i telefonen..

Indtil der er mange der bruger ydelsen, kommer vi nok ikke til at tjene så meget. Men når det bliver brandet godt, vil jeg tage penge for at resturanterne kan være på siden, og måske sætter jeg lidt affiliate ind

De var idéen i korte træk.. Jeg havde ellers skrevet en langt uddybende besked, men så gik min computer ned..

Jeg kan ikke selv lave det, derfor mangler jeg en partner som kan!

De bedste hilsner

Mads Larsen

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 22:45

Ved ikke om du er klar over det, men der er en international tjeneste der allerede tilbyder det.  

Martin Thorborg har snakket om dem på et tidspunkt, deres side hedder yelp.com.

Det betyder jo ikke, at du ikke kan overhale dem inden om her hjemme.

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:47

Hej Eric,

Jo, det vidst jeg godt.. Jeg syntes bare ikke de er en særligt stor succes her hjemme, de har været i landet i snart et år. Dem jeg spørger kender heller ikke til det.. Personligt kan jeg heller ikke lide deres side :)

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 23:05

Jeg synes det er en super ide. Det er jo også de der sider hvor man kan lægge sin ide ud og så bede om penge eller anden hjælp til ens projekt. Nu kan jeg selvfølgelig ikke lige huske hvad siden hedder, men du kender dem sikkert.

Det er folk der giver penge eller anden hjælp til gode projekter og din ide er der jo mange der vil få glæde af, så synes da helt bestemt at du skal søge hjælp der igennem!

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 23:17

Yelp findes i forvejen.

Der er nærmest ikke grund til at tage kampen op efter min mening :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 23:19

Christina Nordquist:

Jeg synes det er en super ide. Det er jo også de der sider hvor man kan lægge sin ide ud og så bede om penge eller anden hjælp til ens projekt. Nu kan jeg selvfølgelig ikke lige huske hvad siden hedder, men du kender dem sikkert.

Det er folk der giver penge eller anden hjælp til gode projekter og din ide er der jo mange der vil få glæde af, så synes da helt bestemt at du skal søge hjælp der igennem!

Man skal nok satse på nogle danske sider, da folk på kickstarter. - nok ikke ser det som en god mulighed. Danske sider der kan nævnes er blandt andet booomerang.dk, men der er endnu ikke et IT startup der er blevet finansieret 100% derinde.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 23:27

Eric aka Seiven - Tekstspot.dk:
Man skal nok satse på nogle danske sider, da folk på kickstarter. - nok ikke ser det som en god mulighed. Danske sider der kan nævnes er blandt andet booomerang.dk, men der er endnu ikke et IT startup der er blevet finansieret 100% derinde.

Det er en dansk side, men ikke nogle af dem du nævner. Jeg må lige finde ud af hvad den hedder :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:54

Ville det ikke ødelægge troværdigheden på din side, hvis restauranterne skal betale for at være på siden ?

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 00:35

Hmm, jeg tænker umildbart. Nej.

Det er også først på lang sigt ;) Jeg vil sige, at resturanterne skal betale for det, har vel intet med hvad forbrugeren anmelder at gøre? :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)