Pointen er lidt, at det er bedøvende ligegyldigt hvis du eller kan det, du skal kunne :)
Jeg er så på ingen måde enig i at der er bedøvende ligegyldigt hvad i hedder.
At domænenavnet er let at huske, nemt at stave til og kan siges over telefonen uden problemer bør alle domæner opfylde. Især når det handler et firma hvor der kommer til at være snak over tlf. og evt. mundtlige anbefalinger mellem kunder.
SimonSimon.dk lever op til alle disse krav og så er domænet oven i købet let at huske, indeholder ikke æøå, numre eller bindestreger. Jeg synes derfor navnet holder, både som domæne og firmanavn.
Skynd jer at registrere det!
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Valget er faldt på SimonSimon, og vi takker derfor for de forskellige inputs som i er kommet med og specielt de fine ord om navnet. Vi glæder os rigtig meget til at fremvise vores website til jer snart!
Det er da et godt valg :-) SimonSimon er ikke et navn man støder på hver dag - jeg kan godt lide at det både rummer et lidt moderne pust og samtidig er ganske catchy.
Hvis man tænker på vegne af jeres kunder, så vil de helt sikkert bedre kunne huske navnet SimonSimon fremfor mange andre standard navne.