Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette et godt firmanavn til et webbureau?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:
Pointen er lidt, at det er bedøvende ligegyldigt hvis du eller kan det, du skal kunne :)

Jeg er så på ingen måde enig i at der er bedøvende ligegyldigt hvad i hedder.

At domænenavnet er let at huske, nemt at stave til og kan siges over telefonen uden problemer bør alle domæner opfylde. Især når det handler et firma hvor der kommer til at være snak over tlf. og evt. mundtlige anbefalinger mellem kunder.

SimonSimon.dk lever op til alle disse krav og så er domænet oven i købet let at huske, indeholder ikke æøå, numre eller bindestreger. Jeg synes derfor navnet holder, både som domæne og firmanavn.

Skynd jer at registrere det!

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:40

Hej folkens!

Valget er faldt på SimonSimon, og vi takker derfor for de forskellige inputs som i er kommet med og specielt de fine ord om navnet. Vi glæder os rigtig meget til at fremvise vores website til jer snart!

Mvh.

Simon og Simon

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 18:00

SimMedia

Kan også ske at i kan sammensætte noget af jeres efternavn og se om det lyder godt.

Brainstorm med alt hvad i har og vælg så fra i etaper - og til sidst har i vendet jer til det, som i gerne vil hedde - og er sikre.

Held og lykke

Med venlig hilsen
Louise

* Edit - havde ikke set i havde skrevet i allerede havde valgt i mellemtiden :-) Beklager

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I mine øre lyder simonsimon.dk meget uprof men det er måske bare mig der synes det. 

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 18:59

2XSimon - husk nu at der er en meget kendt sted her i københavn med navn simons som er også så vidt jeg husker ejet er 2 simons :)i

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 03:12

Hej Simon og Simon

Det er da et godt valg :-) SimonSimon er ikke et navn man støder på hver dag - jeg kan godt lide at det både rummer et lidt moderne pust og samtidig er ganske catchy.

Hvis man tænker på vegne af jeres kunder, så vil de helt sikkert bedre kunne huske navnet SimonSimon fremfor mange andre standard navne.

Jeg glæder mig til at se resultatet :)

Tilmeldt 31. Mar 13
Skrevet kl. 16:16

Så er vi kommet i gang med webbureauet SimonSimon og det skrider ligeså stille fremad!

Vi har så småt fået opbygget vores nye site, og vil derfor også meget gerne høre jer komme med lidt ris og ros til sitet!

- Dog skal det lige siges, at forsiden IKKE er færdiggjort endnu, så den skal i ikke lige hæfte jer for meget ved :-)

Vores hjemmeside kan i besøge her: www.simonsimon.dk

Tak på forhånd!

Mvh.
SimonSimon 

Tilmeldt 31. Mar 13
Skrevet kl. 12:46
Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 13:35

Lækker side, og fedt navn. Held & lykke.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 31. Mar 13
Skrevet kl. 20:17

Tak for det james bond!

Jeg glæder mig til at se din nye film ;-)

Ej, det bare i orden!

Du fangede den! :]

God weekend! 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)