Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette et godt firmanavn til et webbureau?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej folkens,

Vi er to fyre der overvejer at starte eget webbureau op, og dertil kræver der jo et firmanavn. Vi hedder begge Simon, og derfor er vi kommet frem til at vi muligvis kunne hedde "simonsimon.dk". Vores spørgsmål er så bare, om det er noget der holder? Og har i evt. andre foreslag til nyt navn?

Vi vil tilbyde vores kunder hjemmesider, print og andre grafiske opgaver.

På forhånd tak!

Mvh.

Simon og Simon

Fra næstved
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Fra  coaching by jj Skrevet kl. 21:56

Webson.dk
Webon.dk
Simonweb.dk

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 22:05

I mine øre lyder det godt, da det er noget, som folk kan huske.

Held og lykke med Jeres webbureau! :-)

Med venlig hilsen

Kristian Mølgaard

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:32

Er der ikke andre end Jan og Kristian der har gode input?

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 22:44

Hvis I synes det lyder godt, så gør det.

Der findes ikke en opskrift på et godt firmanavn, og firmanavnet er i og for sig også en mere af de "ligegyldige" ting ved et firma (mener jeg). Som jeg opfatter det handler det om at differentiere sig i forhold til andre, ligge højt på google og virke/være professionel - i hvert fald som et webbureau.

Personligt synes jeg det lyder godt, og man kan huske det.

Fra Kbh.
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 00:11

Hej

Jeg syntes det lyder ok - simon2.dk eller 2simons.dk kunne være et par alternative forslag.

Hilsen

Teddy

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:41

SKYND jer at registrere simonsimon.dk! Dét er et domæne folk husker, og det er personligt. Allerede i domænet har man fået sat navn på, i stedet for at det bare er et eller andet ligegyldigt eller utroværdigt navn.

Jeg ser derudover også mange gode muligheder for et catchy logo, der vil kunne se godt ud på brevpapir, visitkort, og ikke mindst hjemmesiden når i får den stablet på benene.

Hvis i gerne vil i gang med et godt system, så tillad mig at anbefale kombinationen af Wordpress og U-Design fra Themeforest.net til jeres hjemmeside - U-Design kan med lidt flair for æstetik (og det har i selvfølgelig) tilpasset i en uendelig, og så er det samtidig et dejlig hurtigt template at arbejde med. Jeg har det selv på www.gratisbudget.net. Det koster 55-60 dollars, men så kan du også bruge det på alle de sider du har lyst til.

Alternativt kan i også selv lave design og kode fra bunden - men det tager jo tid, og jeg går ud fra at i gerne vil i gang, inden i drukner i "gratis" arbejde ;)

Held og lykke med projektet - jeg glæder mig til at vi skal give feedback på jeres side når i får den stablet på benene!

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 00:59

interessant!

Først syntes jeg at det da var et simpelt navn til et firma, men det bliver ved med at køre i hovedet, og konceptet er jo fedt nok, når man ved hvad der ligger bag valget af navnet. Keep Simonsimon.dk, og hold det personligt, fortæl folk om historien bag = win ;)

Held og lykke! 

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:43

Jeg synes SimonSimon er et fedt klingende navn, der er nemt at huske. Derudover kan i jo arbejde lidt med logo hvor Simon på en måde bliver spejlet eller vinklet lidt, såden at der egentlig står Simon 2 gange.

Vh Jens Jens :-)

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:56

Du kunne også kalde det: 4000heste&1Pony :D

Pointen er lidt, at det er bedøvende ligegyldigt hvis du eller kan det, du skal kunne :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)