SKYND jer at registrere simonsimon.dk! Dét er et domæne folk husker, og det er personligt. Allerede i domænet har man fået sat navn på, i stedet for at det bare er et eller andet ligegyldigt eller utroværdigt navn.
Jeg ser derudover også mange gode muligheder for et catchy logo, der vil kunne se godt ud på brevpapir, visitkort, og ikke mindst hjemmesiden når i får den stablet på benene.
Hvis i gerne vil i gang med et godt system, så tillad mig at anbefale kombinationen af Wordpress og U-Design fra Themeforest.net til jeres hjemmeside - U-Design kan med lidt flair for æstetik (og det har i selvfølgelig) tilpasset i en uendelig, og så er det samtidig et dejlig hurtigt template at arbejde med. Jeg har det selv på www.gratisbudget.net. Det koster 55-60 dollars, men så kan du også bruge det på alle de sider du har lyst til.
Alternativt kan i også selv lave design og kode fra bunden - men det tager jo tid, og jeg går ud fra at i gerne vil i gang, inden i drukner i "gratis" arbejde ;)
Held og lykke med projektet - jeg glæder mig til at vi skal give feedback på jeres side når i får den stablet på benene!