Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste fragtmåde af små køretøjer fra Tyskland til Danmark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 21. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg har igennem længere tid taget den lange tur til sydtyskland og hjem igen 1 gang om ugen med små køretøjer på traileren og i bilen, men nu er jeg ved at være godt træt af at køre 2500 km en gang om ugen. Hvilke muligheder og til hvilke priser kan man få sine vare transporteret til Danmark billigst. Gerne til Flenborg, så kan jeg selv hente mine varer dernede og spare en dansk fragtmand. Der er tale om små 3 hjulede køretøjer som kan stå bag i lastbiltrailer, der skal transporteres 3 eller 4 stk af gangen.

Håber i kan hjælpe

Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det kan du få langt de fleste fragtfirmaer til at fikse. Hvis du importerer dem via et firma, så du ikke har problemer med moms osv., så kan du ligesågodt få dem helt til døren eller det nærmeste transportcenter.

Ring til DSV eller en af de andre store. Du skal bare sørge for at transportøren har mulighed for at læsse og losse. Hvis din afsender ikke har rampe eller gaffeltruck. Så skal du sikre dig at der er lift på bilen, så de kan få det læsset uden problemer. En lift på en eksportbil tager mellem 750 og 1500 kg og er minimum 120*250 cm.

Generelt er DSV eller hvem du nu får fat i, fuldstændig ligeglade med hvad der er på bilen. Bare det er lovligt og kan komme af og på.

Det lyder som om du kommer til at spare rigtig mange penge og timer i fremtiden.

God påske.

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Evening Star Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg køre i en 8 pallers bil med lift du må gerne ringe til mig på mobil nr 24674032

Hilsen

Bjarne H. Jensen

Evening Star

Erhvervsparken 7

7800 Skive

Mobil nr 24674032

Mail. salg@eveningstar.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 16. Feb 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten har firma i Aabenraa. Og kører en del i Tyskland, Kontakt mig gerne, så kan vi finde ud af noget

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)