Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonceside til salg af sommerhuse - sælges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg sælger min annonceside til salg af sommerhuse, hvor brugere kan oprette en online salgsannonce til sommerhuset med billeder, videoer og beskrivelser af huset. Jeg har skrevet lidt om hjemmesiden her, (håber jeg det ok jeg bare linker dertil, istedet for at gentage det hele her).

Skulle du have yderligere spørgsmål, eller måske kunne være interesseret i et lille indblik i nogle af funktionerne bag, er du mere end velkommen til at kontakte mig. :)

Som det kan læses i linket, er det muligt at byde på hjemmesiden - men bud bedes skrives via privat besked

Fortsat rigtig god (og solrig!) søndag.. Cool

Mvh Uffe

(PS. Må amino virksomhedsbørs bruges til salg af hjemmesider? Ønsker jo ikke at sælge hele virksomheden, men "blot" en hjemmeside?)

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 19:22

(glemte forresten at nævne, at jeg måske også kunne have interesse i at bytte med restpartier - ikke nødvendigvis noget bestemt). Cool

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:32

Hvis du nu satte en pris på herligheden, så kunne det være du fik flere seriøse henvendelser som kunne ende med et salg. Det er ret svært at vide hvad du forventer. 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 19:39

Mark:

Hvis du nu satte en pris på herligheden, så kunne det være du fik flere seriøse henvendelser som kunne ende med et salg. Det er ret svært at vide hvad du forventer. 

Ja du har nok ret. Jeg må dog nok indrømme at jeg har lidt svært ved at bedømme hvilket prisleje der er realistisk, men jeg lytter til dit råd, og vil forsøge at finde frem til en pris. Så må jeg jo se om jeg rammer nogenlunde rigtigt. :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)