Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er pris i produktets title tag ikke tilladt?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser kun sjældent pris i produkters title tagGoogle. Er det noget der bliver straffet af søgemaskinerne eller? For ellers burde det da give flere kliks.

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hægter mig lige på denne tråd :-)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har ingen indflydelse. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved er det ikke ulovligt at have pris i title eller description. På runforest.dk gør vi det ikke. Det skyldes at vores (og markedets priser) varierer. Det vil derfor være for tidskrævende. 

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der så nogen der kan forklare mig (og Natasha) hvorfor det ikke bliver brugt i langt højere grad? Med mindre man har et produkt, hvor flere uddybende argumenter end prisen er nødvendige for at sælge varen, kan jeg ikke se, hvorfor det ikke bliver benyttet mere end det gør.

Er der i øvrigt gode argumenter for, hvorfor man ikke skriver prisen i sit title tag?

Jeg undrer mig bare meget. Huh?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være flere årsager, hvis du har rigtig mange produkter og ændre dine priser bare en gang i mellem så skal du ind og ændre titletags på dine produkter manuelt. En anden årsag kan være at titletagget er begrænset til X antal tegn (viste), og at disse kan benyttes mere fornuftigt.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du bliver på ingen måde straffet for at benytte prisen i dit title tag. Kører du Adwords annoncer i din webshop, ville jeg starte ud med at teste, hvorvidt at annoncetekster hvor prisen indgår, henholdsvis skaber højere CTR og højere konvertering. Såfremt at svaret er ja, er der gode muligheder for at det samme vil være tilfældet for dine organiske rankings.

Er man skarp, så gør man som Shoporama drengene, og udvikler et generisk pristag som kan indsættes i ens title. Dermed er priserne i din title altid opdateret (der kan dog godt gå et stykke tid, før at Google indekserer dine opdaterede titles)

- Emil

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
Kører du Adwords annoncer i din webshop, ville jeg starte ud med at teste, hvorvidt at annoncetekster hvor prisen indgår, henholdsvis skaber højere CTR og højere konvertering. Såfremt at svaret er ja, er der gode muligheder for at det samme vil være tilfældet for dine organiske rankings.

Rigtig god idé, det er værd at prøve.

Emil Blücher:
Er man skarp, så gør man som Shoporama drengene, og udvikler et generisk pristag som kan indsættes i ens title. Dermed er priserne i din title altid opdateret

Ja, det tænkte jeg også burde være en mulighed at lave, så man netop ikke ville være tvunget til at skulle ændre i title tag'et hver gang man ændrer prisen. I Dandomain er det muligt at indsætte en kode til prisen i metatag beskrivelsen, men af en eller anden grund er der ikke samme funktion for title tag'et.

Mark:
En anden årsag kan være at titletagget er begrænset til X antal tegn (viste), og at disse kan benyttes mere fornuftigt.

Ja, hvis ikke du prioriterer prisen som et parameter for dit produkt. Men ellers har jeg da svært ved at forestille mig det ikke ville give flere kliks og bedre konvertering, især hvis de fleste andre (konkurrenter) ikke har en pris i title tag'et. Jo før du kan præsentere kunden for en pris på din vare, des bedre konvertering - ville jeg da mene.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

1980'eren:
Jo før du kan præsentere kunden for en pris på din vare, des bedre konvertering - ville jeg da mene.

Hvad nu hvis ikke de kan li prisen, også du får en lavere CTR? 

Jeg synes du skal lave en test på det! :-)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan da sagtens have priser i sit titletag uden at det kræver ekstra arbejde.

Hvis man har en hjemmeside med database styrede produktbeskrivelser, så kan msn jo bare lade en del af produktbeskrivelsen indgå i titletagget og sørge for at prisen står indenfor de første 70 tegn.

Jeg har da set folk have priser i deres titletag på Google. Om det giver flere klik ved jeg ikke...

/Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)