Der er ikke så mange, der søger med en specifik pris, det sker i visse tilfælde, men det er ikke normalen.
Der er f.eks ikke ret mange der søger med "træsko 39,95" , det er helt andre ting der søges meget på f.es. billige træsko. (teoretisk eksempel)
Derfor ser du ganske få bruge det.
Der hvor det kan være en fordel, er ved voldsomt brandede produkter med pris (tv kampagner) - her vil en del søge på produkt + pris, fordi de har glemt leverandørens navn.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Der er ikke så mange, der søger med en specifik pris, det sker i visse tilfælde, men det er ikke normalen.
Der er f.eks ikke ret mange der søger med "træsko 39,95" , det er helt andre ting der søges meget på f.es. billige træsko. (teoretisk eksempel)
Derfor ser du ganske få bruge det.
Der hvor det kan være en fordel, er ved voldsomt brandede produkter med pris (tv kampagner) - her vil en del søge på produkt + pris, fordi de har glemt leverandørens navn.
Nu bør title tag'et vel på ingen måder kun indeholde keywords. Der skal vel også anspore og opfordre til køb, så dit argument er vel lidt ude i skoven.
Du kan købe dig til en extension i Magento som hedder "Rich snippets" og det kan blandt andet vise lager status og pris på dine produkter lige over meta beskrivelsen. Det har givet min egen viksomhed en del højere click rate
Nu bør title tag'et vel på ingen måder kun indeholde keywords
Tror du læser lidt, det du selv vil læse. Det har jeg overhovedet ikke skrevet noget om.
Naturligvis skal en title ikke kun indeholde søgeord, men bør indeholde dit fokus søgeord eller sætning for den pågældende underside. Man indfletter jo i en passende tekst med det søgeudtryk man ønsker at ranke på.
Læs hvad jeg skriver en gang til -og hold dig fra skovture.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media