Hej alle! Nu er jeg langt om længe nået så langt, at jeg tør vise min lille butik frem herinde. Det er første gang jeg prøver at lave sådan noget her, så derfor kunne det være rigtig rart at få lidt feedback på det jeg har lavet. Om der er noget der skal ændres, gode råd, dårlige ting osv osv osv - you know :-) Siden hedder http://vandperleriet.dk, og vi sælger vandperler. Vandperler kan kort fortalt bruges til blomster og dekorationer - især orkideer er de super gode til. Glæder mig - og frygter ;-) - hvad I har at sige, og give mig med videre, så jeg kan få min lille shop så god som mulig, så der forhåbentlig kan komme gang i salget. Alle råd og forslag modtages med kyshånd DBH Tim |
Du skal i hvert fald se at få lavet dit favicon om, da det er faviconet fra dit theme Bazar Shop.
Hvis jeg skal give dig et råd, så bliver det ikke på designdelen, da det jo "bare" er et theme uden nogle egentlige ændringer.
Dit indhold derimod: Du har nogle fine "stemningsbilleder" brug dem på din forside, det giver et indtryk af hvad du sælger :)