Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Nu er jeg langt om længe nået så langt, at jeg tør vise min lille butik frem herinde.

Det er første gang jeg prøver at lave sådan noget her, så derfor kunne det være rigtig rart at få lidt feedback på det jeg har lavet.

Om der er noget der skal ændres, gode råd, dårlige ting osv osv osv - you know :-)

Siden hedder http://vandperleriet.dk, og vi sælger vandperler. Vandperler kan kort fortalt bruges til blomster og dekorationer - især orkideer er de super gode til.

Glæder mig - og frygter ;-) - hvad I har at sige, og give mig med videre, så jeg kan få min lille shop så god som mulig, så der forhåbentlig kan komme gang i salget.

Alle råd og forslag modtages med kyshånd

DBH

Tim

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:46

Du skal i hvert fald se at få lavet dit favicon om, da det er faviconet fra dit theme Bazar Shop.

Hvis jeg skal give dig et råd, så bliver det ikke på designdelen, da det jo "bare" er et theme uden nogle egentlige ændringer.

Dit indhold derimod: Du har nogle fine "stemningsbilleder" brug dem på din forside, det giver et indtryk af hvad du sælger :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:12

Hej Tim

Jeg mener ikke at du skal frygte noget med shoppen, synes "over all" at det ser rigtig fint ud og det er et godt udgangspunkt at starte ud med.

Hold øje med din analytics og følg op på de data der kommer der. Måske lave nogle AB test når du har været online i et stykke tid. Det er dumt at lave ændringer på mavefornemmelser.

Held og lykke med shoppen

BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:50

Hej Thomas, og tak for dit svar.

faviconet havde jeg jo slet ikke givet en tanke - blandt andet også derfor jeg ville have feedback, der gemmer sig garanteret en masse ting jeg har overset, fordi jeg har fokuseret på andet :-)

Jeg ville gerne have faviconet blev vores logo, men da vi ikke har det, må jeg prøve at finde noget andet.

Og SUPER god ide med billederne!

Har prøvet at ændre lidt på forsiden nu, vil folk sige det er bedre, med lidt stemningsbilleder i siden?

Også tak for din kommentar Benjamin, og tak for din positive kommentar.

Jeg holder dagligt øje med analytics, selvom det er MEGET begrænset med besøgene indtil videre, og endnu mere begrænset med salg - men det kommer, det ved jeg! :-)

Og til alle andre der kigger med, vil stadigvæk sætte stor pris på at få en kommentar på siden. Forslag, om navigation osv er til at finde rundt på, så jeg kan få den bedste shop som muligt.

Igen tak :-)

DBH

Tim

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:07

Tim G:

Det er første gang jeg prøver at lave sådan noget her, så derfor kunne det være rigtig rart at få lidt feedback på det jeg har lavet.

Om der er noget der skal ændres, gode råd, dårlige ting osv osv osv - you know :-)

Der skal nogle gode Tilbud ind på din slider. Den er alt for kedelig som den er nu. Hvis du vil sælge, skal du vise kunderne hvad det er du sælger. Køb 3 og betal for 2 eller lignende. Og så har du alt for meget tekst på din forside. Det er der ingen der gider at læse på forsiden.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 17:08

super fin side, helt sikkert en jeg ville benytte hvis jeg var interesseret i "vandperler" :-D

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)