Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af spil hosting firma

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

rasmus0810:

Kvaliteten er den samme, tror du snakker om latency (svartid) fra serveren. 

Der skulle selvfølgelig have stået kvaliteten af gameservers.

Og kvaliteten af gameservers bliver som du skriver bedre, når der er lav latency (ofte kaldet ping ingame), altså at gameserverne er hosted i samme land, som kunderne sidder:-)

rasmus0810:

Kvaliteten er den samme, tror du snakker om latency (svartid) fra serveren. 

Er målgruppen derimod danskere, så dur det ikke, da svartiden fra serveren er bedre (godt nok marginaler, men stadigvæk) i Danmark for danskere.

Det vil jeg så ikke give dig ret i... Hoster du serverne på ordenligt udstyr, vil du sagtens kunne bruge tyske servere til en del spil, dog vil det give en højere latency, men ikke noget der ikke er til at spille med. Så længe dine kunder ikke er professionelle gamere;-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:07

Jeg skrev også det er meget små marginaler. Men KVALITETEN af serverne er præcis den samme, det er bare dyrere i Danmark grundet en højere moms og generelt højere priser. Det er oftest præcis det samme hardware ;)

-Latency vil næsten altid være lavere i Danmark. Ja, man kan godt spille på tyske servere, endda kinesiske servere, men hvis man er en gruppe (klaner, teams og hvad det ellers hedder) fra samme land, så lejer man som oftest en server derfra. Hvis serveren derimod er "for alle", så lejer man ikke i Europa, da det er langt billigere alle andre steder.

Fra vils
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:31

jeg regner med jeg vil leje mig ind ved et tysk hosting firma på deres "root" server og så sætte et kontrol på serverene, fx multicraft til minecraft server og sådan noget.

- og så¨burde det da fungere ik?

-og når det primært er minecraft server så har ping ikke helt så meget at sige som hvis det var css og sådan noget

men selv css server burde da at kunne fungere med tysk ping:S da det ikke er den helt store geografiske afstand

- i må endelig skrive hvis jeg er helt ude i skovenSmile

- men tror i  at det vil kunne lade sig gøre?

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:36

Alt er vel muligt. Der er dog en række udfordringer:

- Der skal bruges en del tid på opsætning/tests.
- Kunderne ønsker sikkert hurtig oprettelse, hvorfor et automatisk bestillings/kontrolpanel måske er nødvendigt.
- Hvad adskiller din løsning, fra konkurrenterne? Pris, service eller?
- Hvordan vil du lade kunderne vide at du eksisterer?

De tekniske udfordringer i forhold til DDOS, burde ikke være det største problem, hvis du bare vælger en god udbyder af serverne, så takler de sådanne angreb ugentligt, måske dagligt.

Så det kan lade sig gøre, men vil sikkert kræve en del tid og sikkert også en del penge i opstarten.

Fra vils
Tilmeldt 2. Mar 13
Skrevet kl. 09:44

ok tak for svaret vil lige prøve at tænke det hele igennem igen med at det tekniske.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 10:30

Jacob B P:
De tekniske udfordringer i forhold til DDOS, burde ikke være det største problem, hvis du bare vælger en god udbyder af serverne, så takler de sådanne angreb ugentligt, måske dagligt.

Har set hele hosting centre blive lagt ned af ddos angreb hvor efter ejerne af centret måtte slukke for gameserverne for at redde de andre kunder i centret. Og ja kender flere der har leget game server udlejning med tab som følge af at de ikke kunne levere til deres kunder fordi deres båndbredde var lagt ned a ddos angreb.

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:51

En af ejerne af meebox, har drevet et stort gameserver firma i mange år. Så det kan godt lade sig gøre. Man skal som sagt bare få fat i den rigtige udbyder.

Fra vils
Tilmeldt 2. Mar 13
Skrevet kl. 12:51

nogle der kender et godt hosting firma i tyskland der lejer "root" server (som helst skulle kunne klare ddos)

- som heller ikke er for dyre til der ikke vil være nogen fortjenste ved at lave om til spil server?

- tak for alle de gode svar:D 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 16:10
rasmus0810:

Jeg skrev også det er meget små marginaler. Men KVALITETEN af serverne er præcis den samme, det er bare dyrere i Danmark grundet en højere moms og generelt højere priser. Det er oftest præcis det samme hardware ;)

-Latency vil næsten altid være lavere i Danmark. Ja, man kan godt spille på tyske servere, endda kinesiske servere, men hvis man er en gruppe (klaner, teams og hvad det ellers hedder) fra samme land, så lejer man som oftest en server derfra. Hvis serveren derimod er "for alle", så lejer man ikke i Europa, da det er langt billigere alle andre steder.

Kvaliteten af serverne kan selvfølgelig afhænge af hvad hardware der sidder i serverne, nogle datacentre (hetzner er et godt eksempel) bruger ofte enten desktop hardware etc, dårlige switches.

Det er korrekt at momsen gør noget, men nu er det kun 6% forskel.
Og ja man kan sagtens spille på tyske servere, connectivity er en god ting at tjekke op på til game servere generelt :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra vils
Tilmeldt 2. Mar 13
Skrevet kl. 18:00

hvilket datacenter ville være godt? med en rimlig pris:?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)