For at starte en virksomhed når man er under 18 kræver det at man har en underskrift fra en af sine værger, og at man har sendt en ansøgning og er blevet godkendt på social forvaltnignen.
Når du skal starte et server hosting firma, er det vigtig at du virkelig sætter dig ind i hvad det koster at drive, hvad kunderne vil have, hvordan serverne skal drives.
har fundet ud af hvordan jeg vil med serverene har fundet et sted der hoster "normale" server som jeg så regner med jeg vil leje mig ind ved og så lave deres server om til gaming server det eneste det vil kræve er et lille program
- vil det fungere at bruge et andet firmas root server og så lave dem om til gaming server?
Tro mig, du kommer til at bruge flere dage på at stoppe ddos.. Vi har selv brugt snart 2 år på at gennemskue en plan, men den findes bare ikke i danmark (grunden til jeg siger danmark, er at udviklingen og migrationen af ddos er mere udviklet i andre lande).
Jeg er selv 15 år, og jeg har været medejer af et gamehosting firma.
Mit bedste råd er: Sæt dig inden i tingene inden i begynder at sælge, det er så træls at stå med en server der ikke virker, og ikke kan fikse det selv. Derudover er det en god ide at finde ud af om i vil sælge billige gameservers (hosted i Tyskland), eller gameservers af bedre kvalitet (hosted i DK).
Du er også velkommen til at add mig på Skype: toxen8
Hvis du har nogle spørgsmål;-)
/Kasper
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
Kvaliteten er den samme, tror du snakker om latency (svartid) fra serveren.
Han skal bestemme sig for hvem hans målgruppe er. Er det tyskere, så skal han leje en server i Tyskland. Er målgruppen derimod danskere, så dur det ikke, da svartiden fra serveren er bedre (godt nok marginaler, men stadigvæk) i Danmark for danskere. Kunderne for gameservers går rigtig meget op i svartid og respons fra de servere de lejer, derfor lejer de oftest fra det land de kommer fra :)