Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af spil hosting firma

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra vils
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kræver det at starte en virksomhed

det er et server hosting firma fx. minecraft server, css server

er det noget problem at man kun er 15år?

og hvis man nu kommer så langt at man vil starte hvor skal man så registere sit firma?

alt sådan noget hvis der er noget jeg har glemt så må i gerne skriv det til mig:D

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 09:03

Hej Casper

Jeg er ked af at sige det , men det er ikke en branche der laver penge, og konkurrencen er sindsyg hård, samt kunderne er ikke særligt trofaste.

Smut hellere videre :)

Fra vils
Tilmeldt 2. Mar 13
Skrevet kl. 13:26

Det er ikke noget jeg regner med at tjene guld på

men hvis jeg nu alligevel vil prøve hvordan gør jeg så med alt det der virksomhed registrering og sådan noget:?

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 13:45

Bare kast dig ud i det, Casper!

For at starte en virksomhed når man er under 18 kræver det at man har en underskrift fra en af sine værger, og at man har sendt en ansøgning og er blevet godkendt på social forvaltnignen. 

Når du skal starte et server hosting firma, er det vigtig at du virkelig sætter dig ind i hvad det koster at drive, hvad kunderne vil have, hvordan serverne skal drives. 

Fra vils
Tilmeldt 2. Mar 13
Skrevet kl. 14:03

har fundet ud af hvordan jeg vil med serverene har fundet et sted der hoster "normale" server som jeg så regner med jeg vil leje mig ind ved og så lave deres server om til gaming server det eneste det vil kræve er et lille program

- vil det fungere at bruge et andet firmas root server og så lave dem om til gaming server?

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:52

2. ting

Har du erfaring med at drive linux baseret servere?

Er du klar til at miste flere års arbejde på ddos angreb, da dine kunder ikke kan komme igennem til serverne.

vh

Brian

Fra vils
Tilmeldt 2. Mar 13
Skrevet kl. 19:39

har ikke arbejdet med server før:S

man midster jo ikke arbejdet når man bliver ddos'et ? det er jo bare en midlertidig blokering af internettet?

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tro mig, du kommer til at bruge flere dage på at stoppe ddos.. Vi har selv brugt snart 2 år på at gennemskue en plan, men den findes bare ikke i danmark (grunden til jeg siger danmark, er at udviklingen og migrationen af ddos er mere udviklet i andre lande).

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:38

Hejsa Casper

Jeg er selv 15 år, og jeg har været medejer af et gamehosting firma.

Mit bedste råd er: Sæt dig inden i tingene inden i begynder at sælge, det er så træls at stå med en server der ikke virker, og ikke kan fikse det selv. Derudover er det en god ide at finde ud af om i vil sælge billige gameservers (hosted i Tyskland), eller gameservers af bedre kvalitet (hosted i DK).

Du er også velkommen til at add mig på Skype: toxen8

Hvis du har nogle spørgsmål;-)

/Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:51

Kvaliteten er den samme, tror du snakker om latency (svartid) fra serveren. 

Han skal bestemme sig for hvem hans målgruppe er. Er det tyskere, så skal han leje en server i Tyskland. Er målgruppen derimod danskere, så dur det ikke, da svartiden fra serveren er bedre (godt nok marginaler, men stadigvæk) i Danmark for danskere. Kunderne for gameservers går rigtig meget op i svartid og respons fra de servere de lejer, derfor lejer de oftest fra det land de kommer fra :)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)