Godaften kære amino'er :-) Jeg vidste ikke lige hvilke kategori jeg skulle poste dette i så nu gør jeg det her. Jeg har for nyligt (12 dage siden) opstartet min egen blog/website http://www.fitspoblog.com/ og har pt. omkring de 150 views om dagen - er det meget/lidt i forhold til min blogs alder, og hvad kan jeg evt. gøre for at få flere besøgende? - jeg linker ofte andre sider, videoer osv, er det såkaldt ''linkbuilding? og til sidst nogle der har nogle gode tips til hvordan man kan tjene mere på google adsence? på forhånd tak /Camilla |
Hælp til adsense / Flere besøgende!
- 1
Linkbuilding er hvis du på et forum skriver et indlæg med et link til din side, vigtigt at tjekke ud om det er okay med ejeren af siden. Eller du skriver en artikel på et forum eller en blog link til din side, eller bedst at andre gør det på deres log med din til dig. Når du har blog er det vigtigt du skriver en masse artikler og poster, del dem på facebook og byg en gruppe der. Pas på med affiliate og adsense at det ikke ser for scam agtig ud. |
Men du skal ihvertfald have meget mere tekst på dit site. Så skriv løs og når du har noget godt så post det på facebook, twitter eller begge. Lav en masse spændende og byg det op, tager tid så hav tålmodighed og gi gas!! :) Held og lykke |
Hvis det kun er 12 dage siden, at du har startet din blog, så er 150 visninger om dagen meget godt. Hvor mange unikke besøgende har du? At du linker til andre sider er en god ting, i forhold til din egen søgemaskineoptimering, så vidt jeg ved. Jeg har i hvert fald tit hørt, at det er en god ide, at linke til andre relevante sider og authority sites, da det bare får din side til at se mere naturlig og troværdig ud. Jeg kastede lige et hurtigt kig på dine Adsense placeringer, og umiddelbart er de ikke særlig iøjenfaldende. Inde på dine indlæg har du placeret dem helt nederst på siden, så det er ikke mange af dine læsere, der rent faktisk ser dine reklamer. Prøv at placer dem lidt højere. Dog er det ikke sikkert, at det vil gavne, da din side viser reklamer for eks. Norwegian, hvilket ikke umiddelbart er relevant for dine læsere Prøv eventuelt at finde mere relevante reklamer på følgende Affiliate netværk: |