Jeg er i opstarts fasen og skal finde mig en god leverandør eller måske flere som kan levere billigt mode tøj til kvinder mellem 18-30år med en fornuftig leverings tid. Der vil blive lagt vægt på Pris og levering til kunden - Det skal self. også være af en vis standart (kvalitet) så kunden ønsker og handle fra min e-shop igen.
Jeg producere tekstiler og læder varer (tasker) på Madagaskar.
På tekstiler og der kræves en smule volume, dvs. minimum på normalt omkring 500 styk pr style, men vi kan forhandle hvis der er flere styles. Det er vigtigt at du tænker volume pr kvaliteter, da problemstillingen er ved indkøb af stofferne.
På læder varer og jeg arbejder med ingen minimum.
Har det interesse og kontakt mig på mikkel@intnet.mu med nærmere beskrivelse af hvad du er på udkig efter.
AliExpress.com - Mange Kinesiske levenrandøre, men ellers fra hele verden.
Alibaba.com - Asiatiske levenrandøre for det meste.
Zentrada.eu - Europæiske leverandøre - mange tyske.
Wholesaledeals.co.uk - europæiske leverandøre og mulighed for dropshipping. (Koster lidt at få åbnet op til div. leverandøre, men pengene er tjent hurtigt ind, hvis man finde de vare man ønsker, men kig på det inden)
esources.co.uk - europas største lerandør central, både wholesale og dropshipping. koster også lige for opstart, men er små penge.
Hej Kristian, Jeg har planer om at starte web shop med salg af kvinde sko og tasker men jeg har brug for nogle leverandører med en god kvalitet . er det noget måske du kunne hjælpe med? Mvh Malik