I undgår DC ved ikke at have det samme indhold liggende på to forskellige URL´er. Som jeg forstår spørgsmålet har I muligvis misforstået hvad DC er.
Hej Thomas
Vi er ikke eksperter i SEO, men jeg vil blot være sikker på at vi ikke kommer ind i DC problemer, ved at have flere af samme url'er på siden.
Men hvis jeg forstår dig korrekt, så er det ikke noget problem?
Jeg er ikke sikker på hvad der menes med at have to URL´er på en side. Det I skal kigge på er om I har to URL´er med ens indhold. Hvis du er i tvivl, så prøv at kom med to forskellige URL´er hvor du mener der ligger der samme indhold på.
Jeg er ikke sikker på hvad der menes med at have to URL´er på en side. Det I skal kigge på er om I har to URL´er med ens indhold. Hvis du er i tvivl, så prøv at kom med to forskellige URL´er hvor du mener der ligger der samme indhold på.
I har en masse intern DC. Især på produkt-siderne.
Er det pga. vores produktekster eller?
Nej det er pga jeres kategori tekster. ALLE tekster i jeres kategorier starter med:
Citat; "I denne kategori finder du et kæmpe udvalg af" <--- Det er dobbelt indhold, som går igen og igen. Skriv en 100% UNIK tekst til hver kategori tekst.
Og det her er kun ET eksempel. Der er garanteret meget mere DC på siden.