Der findes mange forskellige hosts. Hvor stor regner du med din webshop bliver? Og hvor meget plads/trafik regner du med at bruge? Det er altafgørende for at finde en host, som passer til din webshop.
Umiddelbart kan i sagtens starte med Meebox - dem har jeg rigtig gode erfaringer med. Jeg har haft et par kunder som har hostet deres webshops hos Meebox, og det har efter sigende fungeret rigtig godt.
Ellers har jeg også hørt godt om UnoEuro - de skulle eftersigende også være i den billige/medium prisklasse.
Hvor meget plads skal i bruge? Er det en webshop i selv har lavet eller bruger OScommerce eller lignende php scripts?
Jeg har ikke haft problemer med one.com, og det har også været stabilt i den tid jeg har brugt dem. Men jeg er flyttet over til dinwebhotel.dk, fordi du får mere for pengene. Deres oppetider er super, og bruger selv deres onescript install hvor jeg kører en Wordpress shop.
Her er jeg så ikke helt enig, jeg synes der har været en del gange, hvor alt har været nede hos dem. Og det kan vel ikke kun være mig der har oplevet det?
- Har brugt Unoeuro de sidste to år, og i alt den tid har jeg aldrig oplevet problemer med nedetid. Men har brugt meebox i snart et år, og der har jeg oplevet det to gange, den ene hvor alt var nede, den anden hvor det kun var mails der var problemer med.
Internexus:
Dog har jeg haft utallige problemer med Unoeuro og deres support
Meebox's support er bedre, men det er kun pga. Deres livechat. Har aldrig oplevet problemer med deres support.