Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken host anbefales til en webshop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

vi er helt på bar bund mht. at finde en god host til den webshop vi skal i gang med.

Den skal selvfølgelig have høj oppetid og god service, og helst til en rimelig pris.

Har hørt at one.com ikke skulle være så gode til webshops. Har i nogle gode bud?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34

Der findes mange forskellige hosts. Hvor stor regner du med din webshop bliver? Og hvor meget plads/trafik regner du med at bruge? Det er altafgørende for at finde en host, som passer til din webshop.

Umiddelbart kan i sagtens starte med Meebox - dem har jeg rigtig gode erfaringer med. Jeg har haft et par kunder som har hostet deres webshops hos Meebox, og det har efter sigende fungeret rigtig godt.

Ellers har jeg også hørt godt om UnoEuro - de skulle eftersigende også være i den billige/medium prisklasse.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:35

Hvor meget plads skal i bruge? Er det en webshop i selv har lavet eller bruger OScommerce eller lignende php scripts?

Jeg har ikke haft problemer med one.com, og det har også været stabilt i den tid jeg har brugt dem. Men jeg er flyttet over til dinwebhotel.dk, fordi du får mere for pengene. Deres oppetider er super, og bruger selv deres onescript install hvor jeg kører en Wordpress shop.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24

sensen:

Hej,

vi er helt på bar bund mht. at finde en god host til den webshop vi skal i gang med.

Den skal selvfølgelig have høj oppetid og god service, og helst til en rimelig pris.

Har hørt at one.com ikke skulle være så gode til webshops. Har i nogle gode bud?

Hvilket show-system vil I køre på/med? Grunden til jeg spørger, er, at der er forskellige specialhosting-virksomheder, fx MagentoHotel.dk.

Jeg er enig i, at One nok ikke er det rigtige valg. Tjek evt. også udbydernes Trustpilot-score.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:27

Hej Sensen

Meebox får også lige min anbefaling, også til webshops. 

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:15

Tusind tak for svarene. Må indrømme at det er lidt af en hosting-jungle der ude and I'm lost!

Har lige kigget lidt på www.webhosting.dk er der nogen som kender lidt til dem og ved om de kan bruges til webshops?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 21:31

Hej, 

Jeg vil til hver en tid anbefale Unoeuro. Har selv to webshops, hos dem, og har aldrig nogensinde oplevet problemer. 

Ang. Meebox så har jeg en del domæner/sider der, og der er oppetiden meget ringere efter min mening, men det er også en billigere løsning. 

- Så til webshops vil jeg helt klart anbefale Unoeuro, da jeg aldrig har haft problemer med dem. 

//Retromedia.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:35

Retro Media:
Ang. Meebox så har jeg en del domæner/sider der, og der er oppetiden meget ringere efter min mening, men det er også en billigere løsning. 

Okay, jeg har 35 + sider hos dem, og jeg har ingen problemer med nedetid.

Dog har jeg haft utallige problemer med Unoeuro og deres support, og engang mistet et domæne pga det.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 21:39

Internexus:
og jeg har ingen problemer med nedetid.

Her er jeg så ikke helt enig, jeg synes der har været en del gange, hvor alt har været nede hos dem. Og det kan vel ikke kun være mig der har oplevet det? 

- Har brugt Unoeuro de sidste to år, og i alt den tid har jeg aldrig oplevet problemer med nedetid. Men har brugt meebox i snart et år, og der har jeg oplevet det to gange, den ene hvor alt var nede, den anden hvor det kun var mails der var problemer med. 

Internexus:
Dog har jeg haft utallige problemer med Unoeuro og deres support

Meebox's support er bedre, men det er kun pga. Deres livechat. Har aldrig oplevet problemer med deres support. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)