Den stærk voksende økonomiske udvikling i Tyrkiet, hvor mange danske virksomheder blandt andet har sat foden i energi og handelsbranchen, har fået min entusiasme for at arbejde i et land hvor jeg selv har rødder fra, frem yderligere og med et større tørst om at være en del af denne fantastiske udvikling. Men jeg synes ikke rigtig at man læser særlig meget om disse spændende virksomheder på "børsens" finans eller investor sektioner, så jeg har lidt svært ved at fremsende ansøgninger. Da jeg google lidt på nettet, så jeg tilfældigvis en ung kvinde der selv havde oprettet en debat her på amino om jobmuligheder i Istanbul, så oprettede straks en profil selv i håb om at der var nogen der ville tage fat i mig der havde kendskab til dette. Jeg har erfaringer med ejendomsbranchen, samt finansiering og er uddannet herom. Lige nu pga job krise i Danmark, er jeg igang med min Bachelor Economics And Business Adm. på Aarhus Uni, men jeg føler bare at tiden er inde for at jeg skal finde mit drømme job. Derfor bruger jeg netværket der er den vigtigste faktor for at få forbindelser. Jeg søger job i Istanbul - taler/skriver flydende Dansk-Engelsk-Tyrkisk :) De venligste hilsner Nazli |
Vejen til succes, skaber man selv!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)