Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - webshop. PROBLEM = Mange ens produkter!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er i gang med at lave mine webshop og dertil skal der selvfølgelig skrives tekster til mine produkter. Jeg ville egentlig gerne skrive unikke tekster til hvert enkelt produkt, for at få den bedste chance for at nogen finder mine produkter direkte gennem google. Problemfrit er det dog ikke, for min webshop handler med produkter, som minder meget om hinanden. Det er derfor utrolig svært at skrive unikke tekster til hver produkt. Tænker også at selvom man skriver tekster som ikke er ens, så må de alligevel ligge så tæt op af hinanden at det måske bliver taget som DP af google? Jeg ved det ikke, jeg er total grøn på emnet.
Mit spørgsmål er om jeg skal bruge den samme tekst til alle produkter og bede google om ikke at indeksere sidderne.
Eller skal jeg hoppe ud i det, og forsøge at skrive unikke tekster, selvom de kommer til at mindes om hinanden?

På forhånd tak :-)
Mvh Marc

Ung iværksætter med store drømme

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:41

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 11:18

Tusind tak for linket, det var noget i den stil jeg søgte :-)

Ung iværksætter med store drømme

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)