Hej Aminoer.
Jeg er igang med at lave en webshop hvor man kan købe seje gadgets. Jeg kunne godt tænke mig respons, så jeg an komme videre med siden. Der er kun 10 produkter nu, men der er mange flere på vej.
Den hedder www.Gadgetlocos.com
Lad mig høre om i har gode ideer og input.
Christopher
Umiddelbart en fin hjemmeside du har strikket sammen.
Hvem er målgruppen? Er det til Danmark eller udlandet? Tænker bare over det engelske sprog og dollars som valuta. Der kunne godt være nogle danskere som falder af på dette.
Kan godt være det bare er mig, men jeg ville ændre overskriften "Catalog" til "Products". "Produt categories" ude i højre side er ikke lige til at gennemskue ved førstehåndsindtryk.
Flere produkter på forsiden ville også være på sin plads. Og er lidt i tvivl om baggrundsfarven, men synes egentlig den giver et frisk syn :)
Dette er bare min personlige holdning :) Jeg er ikke ekspert på området!
Tak for responsen! JEg tænkte at målgruppen skulle være worldwide.. Men det kan godt være man skal specificere den til Danmark kun.. Flere produkter er på vej.
Hvis du gerne vil holde den worldwide men fokusere på Danmark ville jeg gøre en ud af to ting:
1) Lave et dansk flag oppe i hjørnet og så kunne lede dem over til en dansk version
2) Hvis du vil beholde det engelske sprog og valutaen og har Danmark som primær målgruppe ville jeg skrive "We ship within Denmark for a low shipping cost" eller whatever du kan komme op med. Bare sørg for at folk ved du godt kan sende til Danmark uden at det skal gennem told og skat osv osv osv. det er vigtigt :)