Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan min enkeltmandsvirksomhed få en konto som er virksomhedens ligesom i et Aps

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt at det er muligt for en enkeltmandsvirksomhed, at få en konto som kun er virksomhedens, som så betaler virksomhedskat. Dette ville være meget smartere for min virksomhed, da jeg i de første perioder bare vil lade pengene stå på en konto, så der hele tiden er penge til virksomheden. Hvis nogen ved hvordan dette er muligt, må i meget gerne fortælle hvordan.

Mvh.

Tobias K. Fussing

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46711
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:54

Det er ikke sikkert at VSO som du kan læse om HER I LINKET er svaret - men du behøver heller ikke bestemme dig, bare du følger reglerne kan du afgøre det når du skal selvangive. VSO er besværligt og tjener du ikke op i topskatteområdet eller skal ha noget i ly for SU så er det normalt en skidt ide. Du kan sagtens bare oprette en ny konto i banken og lade din virksomhed kører alt ind og ud via den og lade helt være at hæve noget selv

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:56

Mange tak for dit svar, det har jeg haft meget gavn af.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46711
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:26

Det er ikke sikkert at VSO som du kan læse om HER I LINKET er svaret - men du behøver heller ikke bestemme dig, bare du følger reglerne kan du afgøre det når du skal selvangive. VSO er besværligt og tjener du ikke op i topskatteområdet eller skal ha noget i ly for SU så er det normalt en skidt ide. Du kan sagtens bare oprette en ny konto i banken og lade din virksomhed kører alt ind og ud via den og lade helt være at hæve noget selv

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)