Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontor søges nord for København

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Onions, som er et nystartet reklamebureau, søger pænt og lyst kontor i området mellem Hørsholm og Nordhavnen. Vores nuværende behov er: tre arbejdspladser, adgang til mødelokale og køkken, mulighed for adsl og egne telefonlinier samt acceptable parkeringsforhold. Kontakt os venligst på mail: onions@onions.dk
Torben Hammer
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 14:48

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra København
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 07:48
Tak for tippet. Vi håber at finde noget, der ligge lidt mere midt mellem de to yderpunkter, så I andre er også velkomne med forslag :-)
Torben Hammer
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:15

Hej Torben

Jeg har ledige lokaler i bagsværd, 2 min fra motorvejen og 5 min fra stationen. Alt er nyistandsat, se mere på www.lundqvistejedomme.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:26

Hej Torben

Du skulle prøve at ringe til Schillers, det er et kreativt kontorfællesskab rettet imod kreative. Her sidder vi selv (EasyFlow) sammen med en masse andre kreative virksomheder: fotografer, film, billedbehandling, designere, reklamebureauer, modelbureau etc.

Der er en rigtigt god stemning og mange forretningsmæssige synergier.

Du kan læse mere på schiller.dk

Med venlig hilsen

Peter Lundsby

PS: Hos Schiller arbejder vi på et iværksætter kaldet Eagles-nest, for helt nystartede virksomheder, det kunne måske være noget for andre aminoer. Det bliver ultra billigt og rigtigt fedt (Der er ihvertfald købt møbler der er flottere end vores).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)