Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webdesigner - til en god idé om et social media!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Najafi:

Hej Søren, tak :-)

Da jeg desværre ikke har stort forstand på platform og den slags, ved jeg ikke hvad for en platform jeg skal fortrække? - Men ønsket om funktionerne lyder således:

- Kommentere billeder.

- "syndes godt om" billeder.

- Følge hinanden (ligesom, Instagram el. Facebook)

- Indsætte billeder og videoer.

- Redigerings program (til billeder):

- "Markere et sted man sløre."

- "Skifte effekt : Sort/hvid, sapia osv."

Evt. Plads til at reklamere for andre virksomheder.
Detaljerne vil jeg ikke komme ind på herover, men det var overordnet det.

mvh
Daniel Najafi

Hej Daniel

Selvtak. Hvis du gerne vil i gang, men endnu ikke har råd til alt det du gerne vil have, så vil jeg foreslå dig at skærer

nogle af dine specifikationskrav fra ellers løber det hurtigt op. 

Men jeg vil foreslå dig, at lave det i Joomla og prøv at kig på Jomsocial eller Community builder. Det førstenævnte er lettest, at gå til.

Jeg kan lave det for dig i en basal version for 3000 kr, hvis du vil have reklamesystem og have det sat op samt forum, kan jeg gøre det fra 5000 og op. Det er inkl. moms. De 5000 kr tilbud er inkl. unikt logo.

Hvis du vil have alle de krav specifikationer igennem, taler vi en langt højere pris.

Edit: det er med moms, hvis du ikke har CVR.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:03

Nååå, jamen så forstår jeg meget bedre! :-)

Tilmeldt 28. Dec 12
Skrevet kl. 14:08

Hej igen Søren,

Tak for ordene, det giver mig et godt billede af hvordan priserne står. Jeg vil tage dit forslag og prøve at kigge lidt nærmere på "Jomsocial".

Go' dag

Vh
Daniel Najafi 

Søren Christensen:

Hej Daniel

Selvtak. Hvis du gerne vil i gang, men endnu ikke har råd til alt det du gerne vil have, så vil jeg foreslå dig at skærer

Men jeg vil foreslå dig, at lave det i Joomla og prøv at kig på Jomsocial eller Community builder. Det førstenævnte er lettest, at gå til.

Jeg kan lave det for dig i en basal version for 3000 kr, hvis du vil have reklamesystem og have det sat op samt forum, kan jeg gøre det fra 5000 og op. Det er inkl. moms. De 5000 kr tilbud er inkl. unikt logo.

Hvis du vil have alle de krav specifikationer igennem, taler vi en langt højere pris.

Tilmeldt 28. Dec 12
Skrevet kl. 14:13

Hej igen Søren,

Tak for ordene, det giver mig et godt billede af hvordan priserne står. Jeg vil tage dit forslag og prøve at kigge lidt nærmere på "Jomsocial".

Go' dag

Vh
Daniel Najafi 

Søren Christensen:

Hej Daniel

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 14:20

Hej igen

Det var så lidt. Smile Læg mærke til, at der er flere adons til Jomsocial. Hvis du har nogle spørgsmål, siger du bare til.

Tak og i lige måde.

Dbh. 

Søren

Daniel Najafi:

Hej igen Søren,

Go' dag

Vh
Daniel Najafi 

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46

Hvis jeg var dig, ville jeg overveje, om det ikke var smartere at starte med én af de platforme, der allerede eksisterer til at bygge social medier ovenpå, fx Ning (koster 25 dollars per måned).

På den måde kan du hurtigt komme i luften og få en føling på, om der er brugerinteresse for dit community/medie.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56

Jeg vil sådan set gerne gøre det hele til 2700 kr. alt på nær et online billede redigerings værktøj, det ville tage sindsygt lang tid og lave og det er ikke for sjov at adobes photoshop koster kassen. Jeg har stor erfaring inden for webdesign og jeg kan lave din side på cirka 2 uger. Jeg har samtidig også erfaring inden for design, dvs. jeg kender til farver og formers psykologiske påvirkning på hjernen og kan derfor lave siden således at det bliver en stor fornøjelse for brugerne at browse rundt.

Kontakt mig på min gmail eller ansøg mig på skype hvis du har spørgsmål eller tilbuddet interessere dig.

Mail: hovedhakker@gmail.com

Mvh. Emil

Tilmeldt 28. Dec 12
Skrevet kl. 20:10

Hej Kasper,

Tak for forslaget, vil bestemt tag et kig på det!

Go' dag

Mvh
Daniel Najafi. 

Kasper Bergholt:

Hvis jeg var dig, ville jeg overveje, om det ikke var smartere at starte med én af de platforme, der allerede eksisterer til at bygge social medier ovenpå, fx Ning (koster 25 dollars per måned).

På den måde kan du hurtigt komme i luften og få en føling på, om der er brugerinteresse for dit community/medie.

Tilmeldt 28. Dec 12
Skrevet kl. 20:17

Hej Emil :-)

Jeg takker for din interesse og tilbud! du lyder bestemt som en jeg kunne finde på og kontakte! 

Men lige nu står jeg mellem en masse forskellige valg. Derfor har jeg brug for at kigge og høre lidt mere rundt før jeg tager min endelig beslutning!

Mvh
Daniel Najafi. 

E. Konstantinovitz:

Jeg vil sådan set gerne gøre det hele til 2700 kr. alt på nær et online billede redigerings værktøj, det ville tage sindsygt lang tid og lave og det er ikke for sjov at adobes photoshop koster kassen. Jeg har stor erfaring inden for webdesign og jeg kan lave din side på cirka 2 uger. Jeg har samtidig også erfaring inden for design, dvs. jeg kender til farver og formers psykologiske påvirkning på hjernen og kan derfor lave siden således at det bliver en stor fornøjelse for brugerne at browse rundt.

Kontakt mig på min gmail eller ansøg mig på skype hvis du har spørgsmål eller tilbuddet interessere dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26

Fair nok du, det er også muligt at kontakte mig pr. telefon, skriv; så sender jeg nummeret. Så kan vi jo tage en lille snak...

Hilsen Emil!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)