Hej! :-) Jeg sidder inde med en god ide om et social medie, der vil bringe alle dem der interessere sig for mode og outfits sammen på en god og sjov måde. Men jeg mangler en web-designer der kunne tænke sig og hjælpe mig med at få iden til verden. Har haft kontakt et par web designer, igennem min far, men det var simpelthen for dyrt. - Hvis du, eller kender nogen der vil give en god pris, så kan i kontakte mig her eller FB. - Hvis i tager et hurtigt smut forbi min profil, kan i læse jeg er ny! Men 100% ambitiøs! - Håber at høre fra nogen, Go' påske :-)
|
Hej Daniel,
Jeg er til daglig web-intagrator, og arbjder derfor hver eneste dag, med web udvikling og programmering.
Der udover har jeg igennem de sidste 10 år, skabt mig en masse erfaring med grafisk arbejde, og vil derfor sagtens kunne hjælpe dig.
Det jeg dog ikke kan på nuværende tidspunkt (tidsmæssig), er at lave brugerplatformen, altså alt der hedder php arbejde.
Men alt der hedder opsætning og kodening af siden, kan jeg sagtens hjælpe dig med, til en meget billig pris.
Skulle du være interesseret i dette, høre jeg meget gerne mere om opgaven.
Mvh.
Michael Kjergaard
www.kjergaardgraphic.dk