Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webdesigner - til en god idé om et social media!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! :-)

Jeg sidder inde med en god ide om et social medie, der vil bringe alle dem der interessere sig for mode og outfits sammen på en god og sjov måde. Men jeg mangler en web-designer der kunne tænke sig og hjælpe mig med at få iden til verden.

Har haft kontakt et par web designer, igennem min far, men det var simpelthen for dyrt.

- Hvis du, eller kender nogen der vil give en god pris, så kan i kontakte mig her eller FB.

- Hvis i tager et hurtigt smut forbi min profil, kan i læse jeg er ny! Men 100% ambitiøs!

- Håber at høre fra nogen,

Go' påske :-)

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 52
Fra  KjergaardGraphic Skrevet kl. 15:13

Hej Daniel,

Jeg er til daglig web-intagrator, og arbjder derfor hver eneste dag, med web udvikling og programmering. 
Der udover har jeg igennem de sidste 10 år, skabt mig en masse erfaring med grafisk arbejde, og vil derfor sagtens kunne hjælpe dig.

Det jeg dog ikke kan på nuværende tidspunkt (tidsmæssig), er at lave brugerplatformen, altså alt der hedder php arbejde.
Men alt der hedder opsætning og kodening af siden, kan jeg sagtens hjælpe dig med, til en meget billig pris.

Skulle du være interesseret i dette, høre jeg meget gerne mere om opgaven.

Mvh.
Michael Kjergaard
www.kjergaardgraphic.dk 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:13

Hej Daniel

Hvad er dit budget da? Et social medie er ikke billigt at fremstille tror jeg.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 15:13

Hej Daniel

Hvilken platform og hvilke funktioner vil du gerne have på dit communitysite. Jeg går udfra, at det er det du gerne vil have?

Også god påske til dig. Smile

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37

Hej Daniel

Jeg vil ikke tilføje dårlig energi, men jeg forstår ikke, at du har 10 års erfaring på webudvikling og design OG samtidig benytter sig af et gratis webdesign til din egen hjemmeside?

God påske

Hilsen
Vigan

Tilmeldt 28. Dec 12
Skrevet kl. 12:46

Hej Kjergaard :-)

Er taknemmelig for din interesse! Du virker tydligvis proffesionel, flot!

- Men da mit budget ikke er så højt, vil jeg meget gerne have en lille fornemmelse af hvordan du sætter dine priser?

Mvh
Daniel Najafi

KjergaardGraphic:

Hej Daniel,

Jeg er til daglig web-intagrator, og arbjder derfor hver eneste dag, med web udvikling og programmering. 
Der udover har jeg igennem de sidste 10 år, skabt mig en masse erfaring med grafisk arbejde, og vil derfor sagtens kunne hjælpe dig.

Det jeg dog ikke kan på nuværende tidspunkt (tidsmæssig), er at lave brugerplatformen, altså alt der hedder php arbejde.
Men alt der hedder opsætning og kodening af siden, kan jeg sagtens hjælpe dig med, til en meget billig pris.

Skulle du være interesseret i dette, høre jeg meget gerne mere om opgaven.

Mvh.
Michael Kjergaard
www.kjergaardgraphic.dk 

Tilmeldt 28. Dec 12
Skrevet kl. 12:52

Hej internexus :-)

Nej mit budget er ikke højt! - Men det jeg tænker kan også godt virke lidt som en blog (hvor det bare ikke kun handler om mig).

Vh
Daniel Najafi

Tilmeldt 28. Dec 12
Skrevet kl. 13:02

Hej Søren, tak :-)

Da jeg desværre ikke har stort forstand på platform og den slags, ved jeg ikke hvad for en platform jeg skal fortrække? - Men ønsket om funktionerne lyder således:

- Kommentere billeder.

- "syndes godt om" billeder.

- Følge hinanden (ligesom, Instagram el. Facebook)

- Indsætte billeder og videoer.

- Redigerings program (til billeder):

- "Markere et sted man sløre."

- "Skifte effekt : Sort/hvid, sapia osv."

Evt. Plads til at reklamere for andre virksomheder.
Detaljerne vil jeg ikke komme ind på herover, men det var overordnet det.

mvh
Daniel Najafi

Søren Christensen:

Hej Daniel

Hvilken platform og hvilke funktioner vil du gerne have på dit communitysite. Jeg går udfra, at det er det du gerne vil have?

Også god påske til dig. Smile

Tilmeldt 28. Dec 12
Skrevet kl. 13:11

Hej Vigan :-)

Det helt fint du skriver dette, men jeg ved ikke hvor du har læst jeg har 10 års erfaring webudvikling og diverse ting? For det har jeg bestemt kke?

- Har skrevet lidt om mig selv på min profil, du er mere end velkommen til at klikke ind og læse.

mvh
Daniel Najafi

Vigan:

Hej Daniel

Jeg vil ikke tilføje dårlig energi, men jeg forstår ikke, at du har 10 års erfaring på webudvikling og design OG samtidig benytter sig af et gratis webdesign til din egen hjemmeside?

God påske

Hilsen
Vigan

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:36

Daniel Najafi:

Hej Vigan :-)

Det helt fint du skriver dette, men jeg ved ikke hvor du har læst jeg har 10 års erfaring webudvikling og diverse ting? For det har jeg bestemt kke?

- Har skrevet lidt om mig selv på min profil, du er mere end velkommen til at klikke ind og læse.

mvh
Daniel Najafi

Vigan:

Hej Daniel

God påske

Hilsen
Vigan

han skrev forkert - det skulle også have været til Michael fra KjergaardGraphic :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)