Jeg vil gerne komme med et tilbud på tekster, men lige lidt forhistorie.
Fra den 1. april har jeg meldt min kontanthjælp fra, da jeg kun vil skrive seo tekster for andre. Har gjort det før, hvor jeg har skrevet en del for www.serpname.dk . Det er pt min eneste reference.
Priserne er 3,33 kr. per 100 ord for seo tekster. De er 100 % selv lavet og skrevet fra bunde. Har ikke taget dem fra andre eller brugt spinning eller hvad alt der hedder, med dem som ikke gør det reelt. Mine priser er meget lave, da jeg hellere vil tjene lidt og have det der er svarende til kontanthjælp, end at få kontanthjælp og deltage i kurser om at finde min indre fugl og andre ikke brugbare ting.
Er ikke momsregistreret endnu, da jeg først gør det, når jeg når grænsen på 50.000 kr. i omsætning. Ordre sendes via pm, ellers stil alle de spørgsmål i vil.
Kan du ikke sende ordren på pm, så er det nemmere at holde styr på. Grunden til de lave priser, er som jeg skrev, vil hellere tjene lidt og tjene min egne penge selv
Så for 33,30 kr. vil du skrive en artikel til mig på 1000 ord?
Ja du må undskylde jeg spørger igen, men det lyder lidt vildt hvis du vil gøre det for den pris :-)
Hej David,
Super godt tilbud, dog synes jeg også at det lyder utrolig billigt. Du skal være meget hurtig på tasterne for at skrive en artikel på 1000 ord, og holde en timeløn på 50 kr.
Respekt for at du tager et initiativ til at tjene nogle penge!, dog synes jeg at du skulle overveje at sætte din pris lidt op så du ikke arbejder til en sulte løn.
Det kan være jeg kontakter dig med et par opgaver.
lyder godt. For det meste kan jeg skrive over 1250 tegn i timen, da jeg er super hurtig. Vil også justere prisen senere når jeg har fået flere referencer.