Hej igen :-) Nu har jeg endnu et spørgsmål, denne gang om Analytics. Jeg har prøvet at sætte det op, og den tracker også besøgene fint - går jeg ud fra, den viser ihvertfald data. Men der skulle jo meget gerne ske nogle salg derinde fra, er det derfor muligt at sætte det op til, at man kan se hvor dem der køber kommer fra? Og det er gennem søgemaskine, og hvad de har søgt på? Også meget gerne, så man kan se hvor de evt. falder fra? Nogle der ville gøre mig en kæmpe tjeneste at hjælpe med dette, eller har det perfekte link, hvor man kan læse mere om hvordan det kan gøres? Jeg ville også gerne have den sat op, så jeg kan se mit salg derinde. Jeg bruger Woocommerce, og har sat hak i, at den skal tilføje den kode, men der sker ikke så meget? Jeg skal også igang med Addwords snart, så der skal trackingen jo spille, så jeg får mest muligt ud af det. Håber jeg kan få nogle svar, så jeg hurtigst muligt kan komme igang med at tracke ordenligt, og optimere. DBH Tim |
Log ind på analytics og vælg dit site. I menuen til venstre er der et punkt der hedder "trafikkilder" hvor du vil finde mange af de ting du efterlyser her.
Håber det hjalp :)