Vi er igang med et projekt på www. og ønsker at finde en investorer, jeg kan se at amino tilbyder denne mulighed - men koster til gengæld 995 ex. moms - Så jeg vil lige høre om nogle har erfaringer med dette før vi smider penge ud til dette?
Eller har i måske andre bud på hvordan vi kan finde en investorer på projektet?
Vi købte et abm. i sidste uge men har desværre ikke hørt noget fra nogen vi lagde det op som et lån til virksomhed i vanskeligheder, da vi er kommet til at fejlindberette moms og mangler nu 200.000 kr for at kan kører videre.. Det hele er noget træls noget og ingen vil åbenbart hjælpe når man har lavet fejl.
Jeg håber hvis i ligger jer ind på kapital at i vil modtage et tilbud det ser ud til på Amino forside at der dagligt er nogen der får kontakt til invensor eller til lån.
Uanset hvad, så er det vigtigt at der er en god "ansøgning" som viser hvad man kan og hvad man konkret ønsker. Det er klart at det er op ad bakke at finde investor til en fejlindberettet moms men i alle fald skal fokus gå på at vise hvad man kan, hvad man selv sætter ind osv
Jeg lavede en SKABELON MED LIDT RÅD HER den giver lidt ide om hvad i alle fald mange investorer gerne vil vide, og jeg ved at Martin T også har lagt noget i forbindelse med Amino kapital om samme emne. Kort sagt handler det om projektets bæredygtighed og ens egen indsats i tid og penge - når en investor skal se, om denne også vil med i gamet.
Taler man om at være med allerede på idé planet, så skal det være noget ganske enestående der anskueliggøres, ellers er det også op ad bakke -
Taler vi om at man ikke selv kan lægge en krone ind og måske udarbejder ting i fritiden og ikke går full time in - så er det også op ad bakke.
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER