Når jeg søger på google efter tapet, er min tapetside hoppet helt ned på side 12, efter en opdatering af mit design på siden.
Google skriver ud for min side: "oversæt denne side"
Mit spørgsmål er så; Hhvorfor gør google det? Er det fordi jeg har ca. 2 engelske ord, jeg bruger om tapeterne: "Easy up" & "smartpaper"??
Kan det have noget med min dårlige placering at gøre? og hvad kan jeg gøre, for at komme udenom det? Altså få google til at forstå, at det er altså en Dansk side den her!
Der er lavet 301 på den side, så der skulle ikke være noget dér. Ingen fejl i webmastertools ;-)
Du er den tidligere ejer...? Er du hoppet ud for nyligt? Jeg bestilte blogindlæg fra dem/Jer, men har ikke modtaget noget endnu... De lovede at sende oversigt over dem, når de var færdige.
The HTML5 specification has made this type of meta element obsolete inHTML, so you should not use it for pages written in HTML5. This is due to the widespread confusion surrounding the use of this construct. In addition, browsers are inconsistent in the way they handle this information.
Given this, it is strongly recommended that you not use this Content-Language meta element in any HTML format.
What to do
Remove the Content-Language meta element, and ensure that you have used an attribute on the html tag to specify the default language of the page.