Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google skriver: oversæt denne side...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Når jeg søger på google efter tapet, er min tapetside hoppet helt ned på side 12, efter en opdatering af mit design på siden.

Google skriver ud for min side: "oversæt denne side"

Mit spørgsmål er så; Hhvorfor gør google det? Er det fordi jeg har ca. 2 engelske ord, jeg bruger om tapeterne: "Easy up" & "smartpaper"??

Kan det have noget med min dårlige placering at gøre? og hvad kan jeg gøre, for at komme udenom det? Altså få google til at forstå, at det er altså en Dansk side den her!

På forhånd tak for Jeres hjælp og god Påske Beer

Dbh

Michael Haahr
www.maler-maling.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 11:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Nej, det burde ikke været noget med dine engelske ord overholdet. 

Hvis du har webmaster tool installeret ville det være nemmere for dig, hvis Google selv kunne fortælle dig hvad der er af problem. 

Men som jeg lige hurtigt faldt over så har du 2 FULDKOMMEN identiske sider, du burde få lavet et Canniocal link fra den ene til orginalen;

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:14

Internexus:
Men som jeg lige hurtigt faldt over så har du 2 FULDKOMMEN identiske sider, du burde få lavet et Canniocal link fra den ene til orginalen;

Hej Internexus.

Tak for dit svar. Hvad skal jeg søge på, for at få det resultat du har fået?

Du ser ud til at have styr på seo osv. kan du hjælpe mig lidt, med at få min tapetside højere op på google?

Dbh
Michael

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 13:23

Hej Michael

Jeg har taget et stykke af af din tekst, smidt "" udenom sætningen, og lagt den i Google's søgeresultat

Michael Haahr:
Du ser ud til at have styr på seo osv. kan du hjælpe mig lidt, med at få min tapetside højere op på google?

Hvis jeg siger at jeg er den tidl. ejer af Seeup.dk, så ved du godt hvem jeg er :D

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:46

Hej Emil.

Der er lavet 301 på den side, så der skulle ikke være noget dér. Ingen fejl i webmastertools ;-)

Du er den tidligere ejer...?  Er du hoppet ud for nyligt? Jeg bestilte blogindlæg fra dem/Jer, men har ikke modtaget noget endnu... De lovede at sende oversigt over dem, når de var færdige.

Dbh
Michael

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 13:54

Michael Haahr:
Der er lavet 301 på den side, så der skulle ikke være noget dér. Ingen fejl i webmastertools ;-)

Korrekt.

Michael Haahr:
Jeg bestilte blogindlæg fra dem/Jer, men har ikke modtaget noget endnu... De lovede at sende oversigt over dem, når de var færdige.

Yes, jeg ved (pudsig nok) at de er færdige i dag. Behandlingstiden er på omkring en måneds tid.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 09:45

Hej igen.

Nå, det er åbenbart den nye penguin opdatering, der er skyld i at min tapetside, er gået så meget tilbage! Så meget for "gode" ankertekster :-(

Dbh
Michael Haahr

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 10:01

Pingvinen rammer nu også alt for optimerede links til UNDERSIDERNE - og ikke som tidligere kun til forsiden.

Så hvis alle (eller hoved-delen af) dine links til tapet siden indeholder "tapet" eller lignende, så er det derfor du er blevet ramt.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:18

Hej Kristian.

Ja det har jeg også lige fået fortalt af Søren Riisager :-)

Træls!!!

Dbh
Michael Haahr

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 11:53

Det forklarer selvfølgelig ikke "Oversæt denne side" og jeg kan ikke se hvorfor Google vil oversætte din side...

Måske er der noget her du kan bruge? (http://validator.w3.org/unicorn/)

Content-Language meta element used to set the default document language

Explanation

This page uses a meta element with the http-equiv attribute value set to Content-Language.

<meta http-equiv="content-language" content="da"/>

The HTML5 specification has made this type of meta element obsolete in HTML, so you should not use it for pages written in HTML5. This is due to the widespread confusion surrounding the use of this construct. In addition, browsers are inconsistent in the way they handle this information.

Given this, it is strongly recommended that you not use this Content-Language meta element in any HTML format.

What to do

Remove the Content-Language meta element, and ensure that you have used an attribute on the html tag to specify the default language of the page.

Further reading

1. Language declarations explained
  2. Using attributes to declare language
  3. Choosing language values
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)