Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg min side "under ombygning"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino
Tænkte på om jeg kunne få min side under ombygning men stadig kan lave videre på den sådan så når den ikke er færdig kan andre ikke se den.
Tak på forhånd

Vh Vilogo.dk

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan vente med at uploade dine sites, før de er færdige ? 

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vilogo.dk:
Tænkte på om jeg kunne få min side under ombygning men stadig kan lave videre på den sådan så når den ikke er færdig kan andre ikke se den.
Tak på forhånd

Hvilket CMS bruger du?

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Fra Esbjerg
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vilogo.dk:
Tænkte på om jeg kunne få min side under ombygning men stadig kan lave videre på den sådan så når den ikke er færdig kan andre ikke se den.

Ja, det kan du sagtens. Det kommer eventuel lidt an på hvordan du opbygger din hjemmeside, men grundlæggende er:

Det du skal gøre er at lave din landing page/velkommen side til en "under opbygning side". (Selvfølgelig uden link til "resten" af siden)

Nu burde du fint at kunne arbejde videre med resten af siden. Nu lander de besøgende på din landing page og har ikke adgang til "resten" :)

Paul Julius Engel - Visually creating your complex thoughts & ideas. 

|Web-designer | It-programmer | Online Marketing & sales|

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)