Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er amino blevet det nye nationen

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

.... men er det vigtig viden eller ligegyldig info - og er det her vi igen når frem til, at visse indlæg dybest set ikke har den store interesse? :)

Det var lige det med selvjustits og indlæg som:

Følger lige med her...
Har sendt dig en PM...
Okay...
Tak for svaret...

Det er fint at tilkendegive sin mening, hvis det ellers giver mening ;)

Hmmm - jeg måtte læse ovenstående flere gange, og måske har jeg misforstået?! Men i mine øjne balancerer gode og læsværdige tråde mellem at være informative og så det der mere udefinerbare 'sociale klister', som der IMO også skal til i et forum som Amino

Lysten til at engagere sig i en problemstilling, en trådstarter præsenterer, hænger vel også sammen med at tråden udvikler sig til en dialog? Fint nok med "godt spørgsmål-godt svar" og slut, men nogen af de tråde, jeg har fulgt med størst interesse, har udviklet sig, fordi svarene ikke bare var svar, men også spurgte eller var en respons.

Så selv om svar som 'tak', 'OK' eller '5 stjerner herfra' isoleret set selvfølgelig ikke bibringer nye, banebrydende indsigter, så er de en del af den samlede dialog. Derfor synes jeg bestemt, sådanne kommentarer kan give mening. 

.... og 'tak for svaret' findet du med garanti meget sjældent på Nationen :-)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne H:
Så selv om svar som 'tak', 'OK' eller '5 stjerner herfra' isoleret set selvfølgelig ikke bibringer nye, banebrydende indsigter, så er de en del af den samlede dialog. Derfor synes jeg bestemt, sådanne kommentarer kan give mening.

Enig Cool

Tilgengæld er det rent "Nationen" (=skostørrelse <15)  når brugerne begynder at revse hinanden for små bagateller, såsom at beklage sig over substansen af andres indlæg. Synes fx i dette tilfælde at det er helt sort, at overhovedet blande sig i, om en vildtfremmed skal have ros af en anden vildtfremmed.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)