Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO tips?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen jeg er i gang med, at prøve at få lavet det sidste touch på min hjemmeside inden den skal launches.

Jeg har prøvet at få lavet noget SEO på siden, ud fra de artikler og bøger jeg har læst.

Jeg ville høre jer om i ud fra siden kunne give nogen gode råd til jeg skal kigge nærmere på og hvad jeg kunne ændre på siden.

Er virkelig taknemmelig over for alle imputs.

- Det skal lige siges at de billeder der er på siden, både produkt billeder og sliders er ikke de produkter jeg kommer til at sælge, men var for at få et indblik i hvordan siden så ud med billeder på. Har ikke fået lavet mine produkt billeder endnu nemlig.

siden er www.williamp.dk

På forhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36

Rigtig flot side du har - jeg er vild med designet, som passer godt til de produkter du sælger.

Nu siger du at du har læst nogle bøger - hvilke bøger er det? Jeg kan uden tvivl anbefale dig Thomas Rosenstands bog, SEO-LEX. Jeg har fået rigtig meget ud af den!

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:40

Hej

Jeg synes generelt at den ser meget fin ud, dog synes jeg at du skal vælge en anden skrifttype så det står mere tydeligt/moderne.

Måske skulle du flytte feedback, facebook, fragt og kontakt info ned på siden, så varene bliver præsenteret bedre.

Fragt - Jeg vil synligøre fragtprisen mere end det er nu, hvis du kun tager 15,- pr forsendelse - Måske skal du tilbyde gratis fragt og så hæve dine udsalgspriser med 10-15 kr.

Du mangler at beskrive fragt - Hvilken fragtfirma bruger du, er det levering til døren eller til pakkeshop.

Kontaktinfo: Fjern +45 foran tlf. nr. med mindre du handler med udlandet - det giver kun støj 

Har du også åben (10-16) i week? Måske skulle du uddybe dine åbningstider 

Synligøre dit tlf. nr. mere, hvis kunden er i tvivl om noget skal de nemt kunne finde dine kontaktoplysninger.

Jeg er desværre ikke ekspert i SEO, så den må du lade andre svare.

BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 23:40

Flot hjemmeside, en hurtig ting som jeg faldt over er at alle dine produkters tekster er næsten de samme. Og Google har faktisk undladt en del af dem, hvis du fik skrevet unikke tekster til alle dine produkter, ville du få dem alle vist, og derved øge dit besøgstal. (Måske) - Bagefter kan du besøge min hjemmeside; Seofordummies.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 23:49

Tak for alle de gode svar, dejlig at få et par nye øjne på tingene. Kan bestemt bruge de ting i siger og vil prøve at arbejde med de gode råd. Hvis der er flere der har inputs, må i endelig fyre løs.

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 08:21

En hurtig observation.

Du får ikke solgt noget før du får en stor KØB knap sat ind på produktsiderne

Du kan med fordel læse Benjamin Gundgaards "Sælg mere på nettet"

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Medier & Co Skrevet kl. 08:33

Hej William, 

SEO er et stort område, men jeg vil specielt anbefale dig at se på følgende 2 ting, i første omgang: 

1. Du skal have optimeret dine sidetitler (ud fra en søgeordsanalyse). 

2. Din side er meget ramt af dobbeltindhold og det skal du have gjort noget ved. Du kan fjerne meget af det, ved at lave unikke produktbeskrivelser. 

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har nogle spørgsmål. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)