Hejsa; Jeg arbejder i dag som strategikonsulent i et af Danmarks største konsulenthuse. Jeg rådgiver virksomheder inden for forretningsudvikling, og har inden jeg blev rådgiver arbejdet på ledelsesplan i erhvervslivet i 20 år. Jeg har masser af fritid, og vil derfor gerne stille mine kompetencer til rådighed således at din virksomhed opnår succes så hurtigt som muligt. Jeg har stor forretningsmæssig forståelse, er meget systematisk og velorganiseret, og såfremt disse kompetencer knyttes sammen med personer der er kreative idemagere - så står vi stærkt... Derfor søger jeg kontakt til start-ups eller mindre virksomheder, der syntes at det er værdiskabende at få professionel forretningsmæssig sparring. Den professionelle sparring kan være mit indledende bidrag til at vi på sigt etablerer et økonomisk samarbejde. Jeg er ikke interesseret i butiksdrift. Ej heller i virksomheder/ideer der ikke som minimum har et kortsigtet potentiale på en omsætning på et 2 cifret millionbeløb. Hvis du har den gode solide ide så har jeg god kontakt til finansieringskilder - bank, business angels etc. Jeg kan også lave den professionelle forretningsplan, som de altid efterspørger.
|
Goddag,
Det lyder spændende. Siden 2004 har jeg opbygget min virksomhed som en seriøs finansiel formueforvalter. Udviklingen har været god og profitabel. Nu står jeg overfor at skulle udvide butikken med flere ansatte og påtænker i den forbindelse at få samarbejde med en ekstern investor (mindre bank eller lign.) Men som du skriver, skal potentielle eksterne investorer gerne træffe deres beslutning udfra en god forretningsplan - og det har jeg ikke ressourcer til.
Forud for forretningsplanen har jeg også behov for god professionel sparring med henblik på at klarlægge om en ekstern investor er den bedste vej frem.
Kontakt mig gerne på mos@oryeschiff.ch eller +41 44 20 10 100 så tager vi den derfra.
Du er også velkommen til at besøge www.oryeschiff.ch eller www.os-funds.com.
mvh
Morten Schiff