Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilmelde hjemmeside til google webmaster tools

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige er hurtigt spørgsmål fra en wordpress begynder.

Jeg forsøger at tilmelde min hjemmeside til google webmaster tools ved at indsætte "google site verification" koden, men det lykkes ikke. 

Sådan gjorde jeg:

Højre klik og inspect element - indsætte koden på rigtige sted (efter title og før body på forsiden). 

Dette lykkes dog ikke. Når jeg trykker opdater f5 eller logger ud og ind igen, kan jeg se at den indsatte kode er væk - hvorfor det er klart at google bekræftigelsen ikke kan gennemføres. 

Jeg tror det er fordi jeg rediger i html forkert - er det den rigtige måde bare at højreklikke og indspect element og gå i gang med at redigere?

mvh Jaks

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 20:21

jeg syntes den nemmeste løsning er løsningen hvor man downloader html filen og uploader den til sit site 

hvilken host benytter du ? hos min host skal den ligge i mappen der hedder public www også under det pågældene domæne 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35

Når du højreklikker på et element og derefter Inspect Element for at redigere, vil du kun se hvordan din hjemmeside vil se ud, hvis du redigerede det element. Altså kun et preview. Så snart du opdaterer din side, vil ændringerne forsvinde.

Hvis du bruger Wordpress, skal du gå ind i kontrolpanel > udseende > editor og så kan du redigere løs. Det er det eneste jeg har kendskab til. Embarrassed

Selv har jeg problemer med at tilmelde min hjemmeside til google webmaster tools, så det må jeg lade en anden besvare.

Tilmeldt 29. Mar 12
Skrevet kl. 23:53

Tak for svarene.

Jeg benytter Meebox. Jeg vil lige have din metode i mente, hvis jeg ikke for det til at virke med at redigere i html.

Jeg synes dog det er god træning at lære lidt om hvordan html og wordpress er bygget op, så jeg forsøger mig med metode med at redigere.

Kontrolpanel-udseende-editor. Hvilken fil er så "hovedfilen" som man skal indsætte google koden i? Jeg tænker det er index.php eller style.css, men jeg er ikke sikker?

/Jaks

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:10
I Wordpress er det header.php der det skal stå.

Responsive Design, HTML5, CSS3, jQuery, Wordpress, PHP, MySQL, User Experience, Usability & User Research.

Spm? Skriv.

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 00:11

Jeg bruger også meebox og jeg uploadede bare filen og blev godkendt få sekunder efter og så slettede jeg filen igen.

Mvh Patrick Kronholm
Perfect-body.dk

Tilmeldt 29. Mar 12
Skrevet kl. 20:07

Tak for hjælpen til jer alle. Jeg satte linjen fra google ind i header.php, som hoshts skrev, og det virkede 2 sekunder efter.

/jaks

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)