Det gør jeg så. |
Men det er vel ikke så smart, hvis det allerede er opfundet.
Men det er vel ikke så smart, hvis det allerede er opfundet. |
Ja den findes allerede RFID chips, Kan ikke huske hvor jeg så det henne, det var vist på tv. Men det en gammel ide, ikke så udbredt, dog er der mange Apps der har "overtaget" ideen |
Sådan kan man ikke stille det op. Nogen virksomheder lever decideret af at andre opfinder tingene først, og når den så er opfundet, så er det nemme at kopiere opfindelsen, styre uden uden om faldgruber og måske ligefrem forbedre produktet. Det er væsentlig dyrere altid at være den, der ligger udviklingsmæssigt i front, end at ligge i slipstrømmen |
Ja, men beror RFID teknologien ikke på en "passiv" sender, og en aktiv modtager, og hvad er rækkevidden på Rfid chips, altså fra hvilken afstand kan de aflæses? |
Alt det tekniske har jeg ikke styr på, men jeg ved Coca Cola i sammarbejde med facebook havde en kampagne med nogle armbånd med RFID chips i, til at ansøge hinanden og alt muligt.. o.o |
Korrekt jeg mener det var Tivoli der engang overvejede det for 10-15 år siden.
|
Køb ren argan olie her
jo langt de fleste baserer sig på det du beskriver og duer f.eks. hvis folk gør gennem en dør/port der aflæser men ikke på afstand og der er jo ikke GPS i heller så den kan ikke sige om tingen er til højre eller venstre - det må kræve noget PGS forestiller jeg mig RFID kan sige alt om barnet hvis man har glemt dets navn og højde og stamtavle, men ikke i hvilken retning ungen løb vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Man kunne lave et system som med liftkort til ski. Man bipper sig ind med den til forlystelser (slået fra). Når du er færdig, bliver den slået til, altså når du skal ud. |
Ja jeg mente nok, det var noget i den stil. og med hensyn til PGS-teknologien, så ved jeg ikke om det udviklet nok til at man kan bruge den endnu :) |