Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop - ALT skal foregå automatisk med bogføring osv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg påtænker at opstarte en webshop der benytter sig af dropshipping. Produktet der skal sælges kender jeg endnu ikke men ved bare at det skal være vha. dropshipping.

Min plan er at platformen skal være Prestashop og at jeg skal have mulighed for at tage de forskellige betalingskort. 

Det jeg havde tænkt mig var at det hele skulle køre automatisk. Det vil sige, at bogføring, regnskab, sende faktura til kunden osv skal køre automatisk vha. e-conomics/Billys Billing.

Er det muligt? Er der noget jeg har overset af den del der hedder bogføring, regnskab, sende faktura til kunden osv. som ikke kan køres automatisk og som bliver nødt til at gøres manuelt? 

Håber i vil hjælpe.

Mvh.

Morten

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens køre det automatisk med Economic og Presta, det kræver et addon der koster 300-600 kr afhængig af hvilket du vælger. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde kunne lade sig gøre med et addon.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med sådan noget som årsregnskab

Skal man selv skrive tallene ind i de rigtige rubrikker eller er det også noget der kan klares af et regnskabsprogram som e-conomics eller Billys Billing? 

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant og utvivlsomt interessant med så meget automatik som muligt. Umiddelbart skal du minimum selv bogføre udlæg, husleje, marketing omk. etc.

Følger spændt med herfra.

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)