Jeg påtænker at opstarte en webshop der benytter sig af dropshipping. Produktet der skal sælges kender jeg endnu ikke men ved bare at det skal være vha. dropshipping.
Min plan er at platformen skal være Prestashop og at jeg skal have mulighed for at tage de forskellige betalingskort.
Det jeg havde tænkt mig var at det hele skulle køre automatisk. Det vil sige, at bogføring, regnskab, sende faktura til kunden osv skal køre automatisk vha. e-conomics/Billys Billing.
Er det muligt? Er der noget jeg har overset af den del der hedder bogføring, regnskab, sende faktura til kunden osv. som ikke kan køres automatisk og som bliver nødt til at gøres manuelt?
Skal man selv skrive tallene ind i de rigtige rubrikker eller er det også noget der kan klares af et regnskabsprogram som e-conomics eller Billys Billing?
Lyder interessant og utvivlsomt interessant med så meget automatik som muligt. Umiddelbart skal du minimum selv bogføre udlæg, husleje, marketing omk. etc.