Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opsætning af flyer/visitkort/postkort/skilt.....m.m.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 157
Fra  Lunnsgård Handel Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle aminoer !

Jeg står overfor at skulle starte en virksomhed op og skal selvfølgelig have produceret følgende:

- flyers (3 varianter)
- visitkort (tidsbestillingskort, bonuskort) 2 varianter
- postkort (2 varianter)
- skilt
- banner (formatet 1*2 meter)

Jeg kan se der er flere leverandører hvor man bare skal sende sine filer og så trykker de - men jeg er meget usikker på formater.

Er der nogle der kan anbefale nogle gode og billige grafikere. Jeg har selv en rimelig god ide om hvad de skal indeholde og har også billeder/logoer - men et godt råd kan man altid bruge, da jeg ikke er uddannet.

Som så mange iværksættere er der stram likviditet...men forventer selvfølgelig ikke det er gratis.

MVH

Henrik Lunnsgård

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:33

Hej Henrik

Jeg kan personligt godt lide at tage ud til min tryk sags leverandør, snakke face2face, samt tegne og fortælle. Så sidder det også ofte i skabet hurtigere, og de kan selv komme med nogle gode inputs.

Så jeg ville helt klart søge efter en grafisk virksomhed, som ligger indenfor rimelig køreafstand.

Hvor bor du henne af?

mvh

Simon

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:36

Jeg har også selv siddet og luret, på de steder, hvor man kan sende sin fil ind. 

MEN, så er der lige noget opsætning som skal være rigtigt og noget andet som skal være på en special måde, i den fil man sender, og så bliver jeg sgu lidt utryg ved at sende noget afsted. 

Samtidig fordi, at hvis der er fejl i filen, så hæfter man som regel selv for fejlene, og hvordan fungerer det lige med CMYK farver, når man selv har siddet og arbejdet i GIMP med RGB farver...Nej puha...det bliver sgu så indviklet

Mig afsted til grafikeren istedet :)

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 157
Fra  Lunnsgård Handel Skrevet kl. 17:38

3540 - området (Hillerød - Farum - Frederikssund)

Kan der anbefales nogle gode grafiske virksomheder ?

Fra Greve
Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Adelholm Grafik Skrevet kl. 18:13

Hej Henrik, du er velkommen til at kontakte mig, venlig hilsen Heidi Adelholm, www.adelholmgrafik.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 21:45

Hej Henrik, 

Den opgave kan jeg sagtens hjælpe dig godt på vej med! 

- Send mig en mail på kontakt@retromedia.dk - Så kan jeg give dig et rigtig godt, og uforpligtende tilbud. 

//Retromedia.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:35

Hej Henrik,

Umiddelbart ved jeg ikke om et trykkeri kan gøre det billigere - hvis du både får lavet dit materiale der og printet.

Men eftersom dit budget sikkert ikke er på det højeste - som du også skriver.
Så vil jeg foreslå dig at kontakte nogle forskellige trykkerier.

Du kan højest sandsynligt få det billigere ved freelancer der er under uddannelse, end en selvstændig/et bureau.

Held og lykke

Med venlig hilsen
Louise

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 23:38

Hej

På et tidspunkt skulle jeg bruge nogle bannere i en fart. Jeg brugte mediamouse som også er her på Amino, det var kanon service og til en rigtig god pris. Et par gange frem og tilbage med mail, så var layout´et klar, et par dage så havde jeg bannerne.

Hilsen Søren

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 23:40

Jeg benytter Lasertryk Godt, billigt og hurtigt. 

/ L. B.H.B.S.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:43

Jeg vil bekræfte Bibis anbefaling af Lasertryk - kender et par stykker der har benyttet sig af dem, og de var kun tilfredse med servicen og prisen.

Dog husker jeg ikke om de også trykker bannere :o) Men det er heller ikke sikkert, at det er billigst at få fra ét sted af.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)