Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance PC /IT support tekniker søges Fyn (Odense)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 15:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger en freelance PC/It support tekniker på Fyn (Odense)på timebasis.

Har brug for hjælp til PC support til enkelte firmakunder - samt en der kan afløse mig ved ferie /sygdom.

Du har uddannelse og erfaring samt kan arbejde som freelancer (selvstændig) , eller er allerede igang.
Du har erfaring med firma og netværk med server og vil primært skulle hjælpe med PC opgaver - men også gerne Mac hvis du kan. Samt netværks udstyr - printere , trådløs m.m
Det er vigtigt at du er god til service og instruere kunder - samt de løsninger vi laver gennemgås på stedet.

Hvis du har brug for det gennemgår jeg eksempler på eksisterende løsninger da jeg ikke forventer du kan alt fra start -. Så du har en mulighed for at forberede dig hjemmefra. .. Men jeg skal IKKE uddanne dig, for det har jeg ikke tid/lyst til.

Mine kunder er interesseret i gode og holdbare løsninger og vi arbejder ofte med Ibm/Lenovo , Hp printer /Brother printere - og Mac.
Vi leverer kvalitet til rimelige priser  - men de aftaler sørger jeg for med kunderne, hvis der er forespørgsler.

Jeg tager med selv af alle server opgaver og har remote adgang - samt sørger for aftaler/opgaver med firmaer og fakturering.
Jeg sørger for levering af nyt udstyr efter aftale med firmaer og har 5 af de største grossister i DK. - samt nogle til reservedele.

Vi laver en gensidig samarbejdsaftale så alt er klarlagt og vi er enige om pris og arbejdsområder, samt at vi ikke tager hinandens kunder.

Min pris ide er 300,-/time for firma uden server og 400,-/time for firma med server (+ moms, hvis du betaler moms) - kørsel 3,7 kr pr km.
Betaling pr 10 dage efter opgave afsluttet og accepteret. Og ellers aftaler vi hvad der skal stå.

Du kan læse om mig/os her og håber på et godt samarbejde www.server-service.dk Smile

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Frydensbjerg Iversen Skrevet kl. 12:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vil høre om du stadig er interesseret i en samarbejdspartner..?..

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 12:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben Iversen - det kommer lidt an på hvad du kan udføre af IT support , men jeg har ikke mere lige nu andet end at du vil kunne fungere som ferieafløser og samarbejdspartner . 

Men vi kunne tage et møde en dag og gennemgå samarbejdsaftale og muligheder. 

Hvad er din hjemmeside evt. ? .. Dennis 

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Frydensbjerg Iversen Skrevet kl. 13:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Har lidt over 30års  erfaring så kan lidt af hvert.. :)..

www.frydensbjerg-iversen.dk

lige nu arbejder jeg kun efter arbejdstid

mvh

Torben

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 13:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)