Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændre på produkt kategorier + sidebar Wordpress/Woocommerce

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Sidder og prøver at gøre min lille shop lidt smartere, og ville derfor gerne rykke lidt rundt på produkt kategori siden.

Den normale side, der står beskrivelsen øverst, og så kommer produkterne neden under. Er der nogen kan kan pege mig i retning af hvor jeg skal ændre, for at få produkterne øverst, og så teksten under der? Bruger et tema fra themeforest på siden.

Et andet lille spørgsmål, på shop base siden, er det muligt at få en sidebar KUN på den side? Har fundet ud af at få en på, men så er det på ALLE shop siderne, og det er jeg ikke interesseret i. Det skal nemlig være en funktion, der kun er brugbar på den ene side, fordi alle produkter bliver vist derpå.

DBH

Tim

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:34

Tim G:
Et andet lille spørgsmål, på shop base siden, er det muligt at få en sidebar KUN på den side? Har fundet ud af at få en på, men så er det på ALLE shop siderne, og det er jeg ikke interesseret i. Det skal nemlig være en funktion, der kun er brugbar på den ene side, fordi alle produkter bliver vist derpå.

Når du redigere en side har du så ikke ligne muligheder, fordi du så vel bare vælge "Full Width", det burde løse dit problem, fordi så fylder content hele siden og fjerner sidebaren

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Skrevet kl. 14:19

Hej Thomas, og tak for dit svar!

Jeg vil blankt indrømme jeg er rimelig grøn inden for Wordpress, men så vidt jeg kan se, er det ikke muligt?

For at få sidebar på shop base siden, skal jeg aktivere en standard sidebar fra hele shoppen. Så når jeg går ind i kategorier, vil den også være der, hvilket den ikke skulle. Problemet er bare, at kategori siderne er nogen Woocommerce opretter, og ikke nogen sider. Derfor kan jeg ikke gå ind og ændre det du forslår.

Jeg har læst lidt rundt omkring i min færden, at man kan lave noget om i koden, for at sætte en sidebar på kun en side.

Min shop page side er en helt normal, tom side, hvor jeg i Woocommerce vælger det er forsiden. Selvom jeg under siden vælger en sidebar, forsvinder den lige så snart Woocommerce går ind og bruger den som shop base page.

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 15:01

Hej.

Er det ikke muligt for dig at scrolle helt ned i bunden af din side (når du er på redigerings siden) og finde en skabelon, med 3 billeder. Her burde du kunne vælge om sidebaren skal side i højre eller venstre side eller om der overhovedet skal være nogen sidebar. Det er den måde jeg gør det på og det virker.

Ung iværksætter med store drømme

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Skrevet kl. 15:26

Hej Marc,

Jo, jeg har den mulighed på siden jeg har lavet. Men når jeg sætter Woocommerce shop base page til den side, så forsvinder sidebaren. Lige så snart jeg fjerner shop base page, så kommer sidebar igen, så det jeg leder efter, er en mulighed at gå uden om den indstilling, eller sætte en sidebar op kun til den side.

I mit tema har jeg muligheden for at få sidebar på alle shop sider, men da det kun er den ene side jeg har brug for det på, kan jeg ikke bruge den mulighed.

DBH

Tim

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)