Hej! Sidder og prøver at gøre min lille shop lidt smartere, og ville derfor gerne rykke lidt rundt på produkt kategori siden. Den normale side, der står beskrivelsen øverst, og så kommer produkterne neden under. Er der nogen kan kan pege mig i retning af hvor jeg skal ændre, for at få produkterne øverst, og så teksten under der? Bruger et tema fra themeforest på siden. Et andet lille spørgsmål, på shop base siden, er det muligt at få en sidebar KUN på den side? Har fundet ud af at få en på, men så er det på ALLE shop siderne, og det er jeg ikke interesseret i. Det skal nemlig være en funktion, der kun er brugbar på den ene side, fordi alle produkter bliver vist derpå. DBH Tim |
Tim G:Et andet lille spørgsmål, på shop base siden, er det muligt at få en sidebar KUN på den side? Har fundet ud af at få en på, men så er det på ALLE shop siderne, og det er jeg ikke interesseret i. Det skal nemlig være en funktion, der kun er brugbar på den ene side, fordi alle produkter bliver vist derpå.
Når du redigere en side har du så ikke ligne muligheder, fordi du så vel bare vælge "Full Width", det burde løse dit problem, fordi så fylder content hele siden og fjerner sidebaren