Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal det være dig? - partner i hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg står med et helt nyt koncept i Danmark..

Jeg fylder snart 15 år. Har erfaringer fra affiliate sites og webshop..

Jeg her brug for dig hvis du kan:

- Lave en hjemmeside, med en søgemaskine af postnummer. Det vil sige, man skriver sit postnummer på forsiden, og så kommer der en liste frem.

- Hvis du har en hel del tid

- Hvis passion driver dig mere end penge

- Hvis du vil være med til et kæmpe koncept, inde for internet verden..

Jeg gider ikke love dig, at hvis du arbejder lidt med mig er du millionær om 1 år.

Du skal kun være partner med mig, hvis du meget hellere vil starte et koncept som skal brandes så alle kommer til at kende det, og ikke for at tjene penge på det.

Jeg kan ligeså godt være ærlig, jeg tænker lang sigtet og ikke kort. Så vi kommer først til at tjene noget om 1-2 år..

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

De bedste hilsner

Mads Larsen 

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Det lyder interessant og jeg er muligvis interesseret, men kunne godt tænke mig lidt flere informationer. Jeg har massere af tid og kan da også godt finde ud af det med hjemmesider til et vist niveau.

Men der er dog en ting som der mangler i din besked, som fik mig til at overveje om jeg ville være interesseret, og det er at du ikke har tjekket din tekst igennem for grammatiske fejl, det er virkelige noget jeg ligger stor vægt på, da det virker mindre seriøst.

Men hvis du smider en besked med nogle flere informationer, så kan det være vi kan finde ud af noget :)

Mvh
Joachim Skovgaard 

Co-Founder af en plakatwebshop, indehaver af et online bilmagasin, samt kæmpe nørd, når det kommer til 5G telefoner.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim,

Jeg kan godt se det grammatiske hænger lidt i valsen, i dette indlæg.

Det underskylder jeg for...

Jeg smider dig lige en pm med lidt mere info..

De bedste hilsner

Mads Larsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)