| 
                             Eller ville en pincet i virkeligheden ikke være det bedste?  | 

Raslebøsser til indsamlinger er konstrueret så man skal ødelægge dem for få penge ud, for at undgå at indsamlerne går rundt og tømmer lidt ud til sig selv
             Debat

| 
                             Eller ville en pincet i virkeligheden ikke være det bedste?  | 

| 
                             Raslebøsser til indsamlinger er konstrueret så man skal ødelægge dem for få penge ud, for at undgå at indsamlerne går rundt og tømmer lidt ud til sig selv  | 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com

Smadrer lortet. Hvorfor skal du have pengene ud af en raslebøsse? Helt ærligt. Hvis du gerne vil have de 4 kr. der ligger i din sparegris så læg den midt på vejen og kør den over 20 gange med din Skoda! Så kan du sikkert fiske pengene op :) Kan du have en god påske! :)  | 

| 
                             Ja, hvis sparegrisen har samme konstruktion, så er der nok ikke andet for end at slagte den.  | 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
| 
                             Men hvis man vil snyde med raslebøsserne, kan man så ikke bare bestille to, ødelægge den, hvor der er penge i, tage de fleste penge ud, lægge resten tilbage i den anden, aflevere den til folkene og sige, at den ene blev væk, så man kun havde den tilbage med penge i?  | 

| 
                             Hold da op fireman. Hvor store økonomiske problemer har du lige?  | 

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online
| 
                             Tag en hammer og slå til! /Lasse  | 

| 
                             Fireman Du giver bare grisen noget af det her http://www.med24.dk/handkobslagemidler/afforingsmiddel/index.php/cPath/131_765 Så skal du satme se den spytte mønter ud :)  |