Hej Amino'er Jeg har tidligere brugt meget tid på at lave på min hjemmeside www.oddshint.dk . Men da jeg endelig fik designet færdigt og gjort alt det praktiske for godt 6 måneder siden kørte jeg død i det. Jeg har hele tiden tænkte at jeg ville vende tilbage til den og fortsætte på den, men motivationen er ikke kommet og har nok aldrig 100% været der, som man kan se på nogen af artiklerne derinde. Kan jeg stille noget op med denne side nu? - EKS. Altså har i nogen alternative idéer til hvordan jeg kan få en indtægt ud af siden, uden daglig drift som før? Og er det muligt for mig at hente Tema'et fra Wordpress og over på min computer da det originale tema er på min gamle insolvente computer? På forhånd, tak for svarene! |
Hej Showgoeson,
Fin hjemmeside som umiddelbart skal pudses lidt til.....
Nu er problemstillingen med siden jo at du lægger jo til jævnelig, hvis ikke daglig opdateringer. Det kunne måske ændres til nogen fede historier omkring sporten og de forskellige spillere. Altså, hvor du mere eller mindre bliver brugt som en database med nogen fede historier fra den verden. Jeg synes du skal fjerne alt det der med daglige opdateringer og den slags. Gør det interessant at komme ind og læse lidt historier, så forpligter du dig ikke til at skrive mere end du gider......
Og så under jeg mig meget, du kan sagtens på forsiden have nogen affiliate reklamer med oddset, unibet og hvad ved jeg. og hvis du samtidig skriver nogen interessante historier, så skal google nok finde dig imellem den store jungle.