Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en hjemmeside for en tidligere passion men er gået død.. Hvad nu?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har tidligere brugt meget tid på at lave på min hjemmeside www.oddshint.dk . Men da jeg endelig fik designet færdigt og gjort alt det praktiske for godt 6 måneder siden kørte jeg død i det. Jeg har hele tiden tænkte at jeg ville vende tilbage til den og fortsætte på den, men motivationen er ikke kommet og har nok aldrig 100% været der, som man kan se på nogen af artiklerne derinde.

Kan jeg stille noget op med denne side nu? - EKS. Altså har i nogen alternative idéer til hvordan jeg kan få en indtægt ud af siden, uden daglig drift som før? 

Og er det muligt for mig at hente Tema'et fra Wordpress og over på min computer da det originale tema er på min gamle insolvente computer?

På forhånd, tak for svarene!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 23:11

Hej Showgoeson,

Fin hjemmeside som umiddelbart skal pudses lidt til.....

Nu er problemstillingen med siden jo at du lægger jo til jævnelig, hvis ikke daglig opdateringer. Det kunne måske ændres til nogen fede historier omkring sporten og de forskellige spillere. Altså, hvor du mere eller mindre bliver brugt som en database med nogen fede historier fra den verden. Jeg synes du skal fjerne alt det der med daglige opdateringer og den slags. Gør det interessant at komme ind og læse lidt historier, så forpligter du dig ikke til at skrive mere end du gider......

Og så under jeg mig meget, du kan sagtens på forsiden have nogen affiliate reklamer med oddset, unibet og hvad ved jeg. og hvis du samtidig skriver nogen interessante historier, så skal google nok finde dig imellem den store jungle.

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 10:31

Tak for Svaret Peter!

Som du skriver har jeg godt fundet ud af at jeg skal benytte siden til at skrive artikler/historier, men problemet er om hvad?

Kan se du skriver fede historier omkring sporten og forskellige spillere, men er bange for at det bliver for bredt og det derfor vil være svært at få en desideret målgruppe - Har jeg ret i dette? I mit hovede skulle man f.eks. indkredse emnet til 1 klub eller 1 spiller.

Så Skriver du også at jeg skal have placeret noget Affiliate på siden. Var også i kontakt med samtlige betting-sites inden jeg stoppede med at opdatere den i September, så det skal jeg vel bare igen :-)

Men takker mange gange for svaret!!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 10:52

Selv tak...

Bare lige for at hjælpe dig lidt på vej med min tanker....du ændrer lidt i dit setup. Dit slide fortæller evt om punkter fra din menu man så kan klikke sig ind på. Alle dine affiliates kan du køre som standard...f.eks bare brug unibet, spil poker online osv, så behøver du ikke at opdatere dem...

Så har du en menu med eksemplar som disse

De vildste transfers nogensinde....her kan du have 2-3 artikler og opdatere når lysten er der....det er spændende læsning uanset om der 2 eller 10 artikler...

De største sejrer......

VM statistik

Historier om enkle store profiler - fra barndom til stjerner...osv....

Den slags historier hvor du ikke længere skal opdatere eller vedligeholde, du kan bare tilføje en historie engang imellem når du får lyst.

Det bliver ikke en guldgrube, men med noget ordentlig tekst og nogen billeder og links til youtube videoer, skal du nok få besøgende og med noget ordentligt affiliates vil siden ligne en der bliver arbejdet på hver dag og jeg tror at du på denne måde får en lille bi indtægt af siden...

Jeg har også flere sider hvor jeg selv skriver om maling og vejleder kunderne over til min hovedside, alle disse sider skriver jeg på når lysten melder sig og stille og roligt vokser siderne, samt antal besøgende.

Håber det er brugbart ;-)

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 10:56

Tak for dette svar! Finder det meget brugbart :-)

Er du interesseret i at smide et link til en af de sider hvor du skriver om maling, enten her eller i PM?

Tilmeldt 1. Aug 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:57

Hvad med at sælge ?. 

Jeg vil mene hvis du har mistet passionen 1 gang, så mister du den også 2 gang.

Mvh. Casper

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 11:09

Hej Casper.

Først tak for svaret. 

Jeg tror det jeg gik død i før var at jeg var tvunget til dagligt at opdatere på siden, og dermed ikke længere syntes det var "sjovt". Dette vil ikke ske hvis jeg lægger et par artikler ind en gang imellem.

Og så tror jeg ikke rigtigt jeg kan finde en køber til denne side, set udfra hvordan den ser ud lige nu, men hvis du kender en skal du være velkommen til at lade ham sende mig en PM.

Tilmeldt 1. Aug 12
Skrevet kl. 11:25

Skal man egentligt have et cvr-nr for at have sådan en hjemmeside ?

Altså der er jo indtægter og udgifter ? Skal man bare oplyse dem i sin årsopgørelse eller ?

Mvh Casper

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 11:36

-Casper-:

Skal man egentligt have et cvr-nr for at have sådan en hjemmeside ?

Altså der er jo indtægter og udgifter ? Skal man bare oplyse dem i sin årsopgørelse eller ?

Mvh Casper

Syntes vi er på vej ind på et sidespor med henysn til emnet, men helt iorden.

Så vidt jeg ved skal man ikke have et CVR-nummer så længe man tjener under 50.000, med udgifter trukket fra. Man skal dog som du skriver, oplyse sine indtæger og udgifter via sin årsopgørelse.

Tilmeldt 1. Aug 12
Skrevet kl. 11:39

Tusind tak for svaret.
Og undskyld for emneskift

Mvh Casper

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)