Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blev røvrendt første gang MEN nu er jeg klar igen!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Kongsfelt:
Hmm... vil nu mene at det står meget klart - og vil mene at du som leverandør af hjemmesider bør vide hvad jeg mener, men fred være med det.

Det er let at komme med smarte bemærkninger om andres arbejde uden indsigt. Jeg har ikke kigget på sidens tekster, da de stammer fra den gamle version, og det har på intet tidpunkt været en del af min opgave. Mit arbejde har primært stået i at flytte indhold til en ny version med samme url'er, så jeg havde forventet at du havde refereret til decideret/teknisk dc, og ikke en klat tekst, hvor 50% er links til andre produkter.

Til hvert produkt er der i øvrigt tekst to steder, så sammenlagt kan jeg ikke se dc, i en form så det skaber flere problemer end menuer og andet indhold, der går igen.

Yderligere har jeg stået for Lars's ønskede ændringer i forhold til standard design, og primært klaret det tekniske. Lars har selv lavet billeder til slider m.m., samt skrevet alle tekster, meta tags m.m.

Jeg har hjulpet Lars u/b, da det han havde betalt 11.000 kr + moms for noget, der ikke var værd at bygge videre på. Han har betalt mig 2.000 kr. for nogle ændringer, som er endt op i vi startede forfra, og kopierede produkter m.m. fra det gamle site.

Hvis der er andre der har konstruktiv kritik, er det velkomment, da det kun kan hjælpe Lars til en bedre hjemmeside, men spydige bemærkninger omkring mit faglige niveau, hjælper ikke rigtigt Lars nogen steder, og det motiverer på ingen måde mig til at hjælpe en anden gang.

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Jeg vil også gerne lige komme med mine kommentarer:

Ikonerne i din header siger intet om budskabet. Find nogle ikoner som symboliserer teksten dertil. 

Din slider er alt for stor, der er angt ned til de første produkter. Dermed ødelægger du din mulighed for at allerde sælge noget på forsiden.

Idéen med underkatagorier og beskrivelse af den enkelte kategori er fin. Dog har vi igen problemet med at produkterne bliver skåret af. Så jeg bliver tvunget til scroll ned for at se pris, navn og hele produktet.   

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov hov - lad os nu lige holde tingene adskilt! Flot at du gerne vil hjælpe Lars, men det har jo intet med Lars tråd her at gøre hvad han har betalt hvem - og mine oprindelige kommentarer var målrettet Lars som har startet tråden og ikke dig. 

Beklager dog den lidt spydige kommentar - jeg medgiver at den bar præg af at være skrevet kl. 1 om natten og ja, den kunne have været formuleret pænere - sorry, men budskabet står jeg ved. Men... jeg var IKKE klar over at du var leverandør på den specifikke side, da jeg skrev det. Det er jo ikke dig, der har oprettet tråden. Mit svar var skrevet til en "tilfældig" webudvikler der blandede sig i tråden og spurgte ind til DC. Det var så ikke en "tilfældig" webudvikler kan jeg forstå, men hvor i dit svar spørger du faktisk ind til om det er et teknisk DC problem? Og hvor skriver jeg at det skulle være det? Jeg antager jo at jeg skal komme med input til Lars og ikke til hans webudvikler.

Karsten Sønderup Hansen:
Til hvert produkt er der i øvrigt tekst to steder, så sammenlagt kan jeg ikke se dc, i en form så det skaber flere problemer end menuer og andet indhold, der går igen.

Ja, det kommenterede jeg faktisk også på, men med teksternes længde, betyder det stadigvæk at over 50% af mange af produktsidernes tekster går igen på kategorisiderne - og jo, det vil jeg faktisk mene er et problem, hvis man vil ranke på indholdet af de tekste - så ja, det kan gøres bedre. Mht. om det er et teknisk problem, så aner jeg jo intet om koden bag, men det kan da sagtens løses teknisk, ved f.eks. at vise kortere uddrag af produktteksterne på kategorisiderne. Det kan også løses ved at forlænge "den anden" tekst på produktsiderne(ikke teknisk løsning). 

Jeg synes faktisk at mine kommentarer til Lars(og igen anede jeg ikke at jeg åbenbart skulle skrive svarene til Lars webudvikler) var ganske saglige og konstruktive.

Men til dig Karsten, så er der jo et reelt teknisk DC problem med jeres sorteringer, f.eks. 

Den her side: http://tie-shoppen.dk/9-slips?&orderby=price&orderway=asc og den her side er helt ens http://tie-shoppen.dk/9-slips - kan løses med et rel=canonical tag på siderne.

Men held og lykke med din side Lars! Det er en ganske hæderlig start og fedt at der var nogen, der ville hjælpe dig ud af problemerne. 

\Mikkel

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger tak for jeres feedback og vil tage et kig på tingene og kan kun sige positive ting om Karstens arbejde!

Endnu en gang tak for jeres feedback!

Med venlig hilsen
Lars Horsbøl Sørensen
Tie-shoppen.dk 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Mikkel Kongsfelt:
Et andet DC problem på sitet er at f.eks. den her side: http://tie-shoppen.dk/9-slips?&orderby=price&orderway=asc
 

Af en eller anden grund så er der rel=canonical til trustpilot? Virker liiiidt underligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Internexus:
Af en eller anden grund så er der rel=canonical til trustpilot? Virker liiiidt underligt.

Hvis du kigger ordenligt efter, så er det indholdet af en iframe, hvor der er rel=canonial til trustpilot, som det burde være.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Ja det er mig der har set fuldkommen forkert. Min fejl. Men tak for din 1 stjerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:
Men tak for din 1 stjerne.

Det var da så lidt. jeg mener en stjerne er berettiget, når du skriver noget sludder.

Selv om jeg havde en idé om, hvor du havde set det, så måtte jeg trods alt lige kigge siden igennem.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)