Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop Opdatering

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om du har noget i klemme ?

Nu er de forskellige systemer jo ikke sindssygt forskellige, hvis man har sat sig lidt ind i det, men at jeg fører mig frem som en ekspert .. Det er jo forskelligt hvad der skal til før man mener at man er ekspert i noget , i din verden skal der åbenbart ikke det store til.. I min verden kan man aldrig blive for dygtig til noget, og generelt skal man passe på med at tro man kan mere end man egentligt kan.. Derfor melder jeg også klart ud at jeg ikke har prøvet at arbejde i prestashop, det ændrer stadig ikke på at der ikke er nogen logik i hvorfor det skulle tage 30 timer ..

Utroligt du ikke har givet mig 1 stjerne på mine indlæg endnu ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57

Jeg arbejder med Prestashop og har lige afleveret en løsning i 1.5.x.

Dit theme skal højest sandsynligt programmeres mere eller mindre forfra, pga. de store ændringer der har været siden version 1.3.x., så 30 timer er ikke urealistisk.

Som leverandør af hjemmesider kan man aldrig garantere at en open source løsning virker i x tid, da man ikke er herre over udviklingen. Og der kan ske rigtigt meget på to år.

Min sidste kunde anbefalede jeg at købe et standard theme fra themeforest: http://themeforest.net/category/ecommerce/prestashop,

hvorefter jeg lavede/programmerede mindre ændringer på en midlertidig url, hjalp med flytning af produkter m.m. og lavede basis seo i forbindelse med flytningen. Min samlede pris for sådan en løsning er 4.999 kr. inkl. moms og første års webhotel. Så har du lidt at sammenligne med.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:00

Michal Johansen:
Det lyder som om du har noget i klemme ?

Nu er de forskellige systemer jo ikke sindssygt forskellige, hvis man har sat sig lidt ind i det, men at jeg fører mig frem som en ekspert .. Det er jo forskelligt hvad der skal til før man mener at man er ekspert i noget , i din verden skal der åbenbart ikke det store til.. I min verden kan man aldrig blive for dygtig til noget, og generelt skal man passe på med at tro man kan mere end man egentligt kan.. Derfor melder jeg også klart ud at jeg ikke har prøvet at arbejde i prestashop, det ændrer stadig ikke på at der ikke er nogen logik i hvorfor det skulle tage 30 timer ..

Utroligt du ikke har givet mig 1 stjerne på mine indlæg endnu ;)

Jeg må desværre skuffe dig. Jeg har intet i klemme her. Og så vil jeg da meget gerne høre hvilke systemer det er som du mener der ligner hinanden ?. Du har jo åbenbart sat dig ind i det ?.

Prøv at gå igang med at oprette 300 varer i en Prestashop, så har du en del af svaret på de 30 timer. Og resten af svaret er at fra Prestashop version 1.3 til 1.5 som man bruger idag. Er der lavet så store ændringer at du ikke kan bruge de gamle moduler elller Themes mere. Så det kræver en helt ny shop. Men det burde en ekspert som dig jo også vide.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 19:11

Og så alligevel en smule kan jeg høre ;)

Jeg står lige midt i madlavning, men hvis du sender mig en pb så kan vi ta den der i stedet for at smadre tråden fuldstændigt.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:21

Michal Johansen:
Jeg står lige midt i madlavning, men hvis du sender mig en pb så kan vi ta den der i stedet for at smadre tråden fuldstændigt.

Jeg vil da nødig snyde andre for alle dine guldkorn. Held og lykke med maden.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 19:53

Okay .. Så fordi jeg har forstand på Citroën , så kan jeg ikke svare på generelle spørgsmål om Peugeot ?

I min verden lyder det helt usandsynligt at man ikke kan kopiere databasen, og derfor ikke skal sidde og oprette alle produkter på ny.

Så for at lade alle andre få glæde af mine guldkorn så svare det til at der er en der siger at hans mekaniker påstår det tar 30 timer at skifte olie + oliefilter på hans bil.. Selvom jeg ikke har prøvet denne manøvre på samtlige bil mærker og modeller kan jeg da sagtens sige at det tager et par timer max, det betyder ikke at jeg mener jeg er ekspert eller at jeg fører mig frem som du så fint skriver det, det betyder blot at min opfattelse er sådan.

Det ville jeg også skrive selvom jeg aldrig havde haft lige præcis den model / mærke i hånden.

Er det så en sjælden bil, eller andet hvor det skulle vise sig at være anderledes så har jeg også nævnt flere gange at jeg ikke har arbejdet med li præcis den.

Dog er min opfattelse bare at prestashop er et stort gennemprøvet Pro system og derfor lyder det usandsynligt at det skal være så besværligt at opdatere.

Og som jeg skrev så kan du jo sende mig en pb hvis du har ydeligere ting du vil debattere, men det forstod du åbenbart ikke ?

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 20:01

Jeg stjæler trådstarters tråd........

PT. kører jeg med prestashop i version 1.3.6.0 - 2.085s ...

Jeg er igang med at få designet og programmeret nyt layout. - Burde jeg fortælle min programmør at det skal være til den nyeste version? eller hvordan?? Er det ekstra arbejde nu hvor han stort set HAR lavet det hele..??

Prestashop eksperts....

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Richard:
Jeg er igang med at få designet og programmeret nyt layout. - Burde jeg fortælle min programmør at det skal være til den nyeste version? eller hvordan?? Er det ekstra arbejde nu hvor han stort set HAR lavet det hele..??

Nogle leverandører fortrækker stadig version 1.4.x, da der er/var lidt bugs i 1.5.x. Hvis din leverandør har lavet themet til 1.4.x er der en del der skal laves om, hvis du stiller krav til version 1.5.3. Blandt andet har områderne til hooks fået nye navne i 1.5, så det kan give en del ekstra arbejde.

Som udgangspunkt vil jeg anbefale at benytte version 1.5.3, men husk at tjekke om dine moduler understøtter den valgte version.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:19

Michal Johansen:
Og som jeg skrev så kan du jo sende mig en pb hvis du har ydeligere ting du vil debattere, men det forstod du åbenbart ikke ?

Som skrevet tidligere vil jeg ikke forhindre dig i at give de andre Amino læsere flere af dine guldkorn. Og jeg kan mærke på dig at du har menge flere at komme med. Dine sammenligninger af webshops og bilmærker er sublime. Jeg venter med spænding på hvad din næste sammenligning bliver.

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Billigmagento Skrevet kl. 21:26

Grunden til jeg råder trådstarter til at skifte til Magento er at vi gør det ugentligt for andre kunder, som er træt at Presta. Og det vil aldrig tage 30 timer at skifte over til Magento + han får et meget pænere design.

Så hvorfor ikke lidt reklame når det kan gavne begge parter?? 

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)