Hej Vi fik lavet en ny webshop i systemet Prestashop for 2 år siden, og blev lovet et af markedets absolut bedste Webshopløsninger, og bla at vi nu fik en fremtidssikret løsning! Allerede kort efter at vi havde taget webshoppen i brug meldte de firma som styrer vores ADW anoncering ud at Google analytic kun delvis fungerede sammen med systemet, og de kunne give os nøjagtigt statestik om vores salg via deres annoncering pga dette! De mente at vi havde fået leveret vores shop i en ældre version af Prestashop, og at det var for dårligt af vores leverandør af shoppen! De snakkede dog meget udenom dette, og da vi ikke selv har den store viden om det, kunne vi ikke vurdere hvem der havde ret. Shoppen er lavet i Prestashop Version 1.3.1.1 - 2.861s står der på webshoppen. Nu har vi så et par nye moduler der skal lægges ind i shoppen, og det kan ikke gøres i vores gamle version siger firmaet der jo har lavet vores "fremtidssikrede shop" jeg har så spurgt om de ikke bare kan opdatere shoppen, og det kan de selvfølgelig godt, dog er det meget besværligt, og de skal så have 30 timer for at opdatere shoppen, og opdatere de moduler der allerede er koblet på shoppen, og lægge et modul til Ibill på shoppen også !! Så er det lige jeg vil høre om der er nogen herinde som kan fortælle om det er rimeligt at det skal tage så lang tid at opdatere vores prestashop til en ny version, og tilpasse nogle moduler? Jeg mener egentlig ikke at det er rimeligt efter kun 2 år med vores Prestashop at leverandøren nu siger at det skal kodes forfra næsten som om de skal lave shoppen helt forfra igen, men han har måske ret? men har han nu det så mener jeg godt nok han har lovet for meget da han solgte os shoppen for 2 år siden. Er der nogen der kan fortælle mig lidt om det kan være rigtigt at det tager 30 timer at opdatere en sådan Prestashop? MVH Flemming
|
Realistisk set tar det cirka et par timers arbejde, og hvis man starter med at lave den på en lokal server, så behøver jeres shop i praksis ikke være nede i mere end et par timer.. Altså du siger 30 timer ? Mener du 30 timers Arbejde eller at butikken måske er nede i op til 30 timer ?