Det er bare sådan en god idé, hvis det er det du vil - men om der er penge i det er som med alt andet udbud og efterspørgsel. Jeg synes helt klart modsat den forrige i tråden at du skal gøre det hvis du kan tjene kassen - for kan du ikke tjene nok penge på det, så ender du jo bare i en arbejdsløshedskø... så tjen kassen og se at komme igang!
/Morten
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Det er skønt at tjene penge på at lave det man brænder for. Jeg tænker at der er lidt vej fra, at "tjene mange penge" til arbejdsløshedskøen...
At tjene mange penge er sikkert også skønt. Men er det attraktivt med en terapeut, der har valgt sit job, for at score kassen, som en afgørende faktor?
Man er jo så forskellig, men jeg håber ikke selv at blive klient der.
Jeg tror dem som underviser i regression eller i den afdeling er folk som brænder for det. Og ja, de kan sikkert nok skaffe sig kunder. Men jeg tror ikke mange af dem her i DK de tjener "mange" penge, men gør det helt klart af lysten.
Beskæftigere man sig med mennesker og især mennesker i nogen form for krise som man kan gøre som terapeut. Så har man et ansvar og forpligtelse til at kunne håndtere dette.
Det er alltså mennesker vi taler om,,, ikke noget dåligt SEO eller underdimensioneret webhotel
Få evt. en snak med André H. Corell www.nordisk-skole.dk - han er dygtig, i hvert fald lykkedes det ham at uddanne mig som regressionsterapeut! De fleste regressionsterapeuter har vist andre ting, som de også kan tilbyde. Om det er nødvendigt afhænger af, hvor dygtig du er, hvor i landet du bor, og hvor god du er til at markedsføre dig. Jeg beskæftiger mig i dag mest med jordstråler og elektrosmog www.basishelse.dk, idet jeg føler, at det er her, jeg kan gøre den største forskel. Du er på vej ind i en spændende verden - held og lykke med dine planer!
Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk