Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børnebogsforfatter søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg er i gang med at starte et projekt op, hvor jeg har brug for en børnebogsfatter. Jeg har brug for at få lavet 6 forskellige breve, hvor det overordnet tema er jul og julemanden med mindre under-temaer. Brevene må maksimum fylde ét A4-ark med en relativ stor skriftstørrelse (som ikke er nærmere defineret på nuværende tidspunkt). Brevene er stilet til børn fra alderen 4 til 12 år.

Forfatteren vil selvfølgelig modtage betaling for sit arbejde.

Hvis I har brug for nærmere info, så skriv gerne her eller send mig en privat besked. Skriv gerne lidt om dig selv, og hvorfor jeg skal vælge dig. Henvisninger til tidligere arbejde/tekster vil jeg også gerne se. En prisindikation vil jeg også meget gerne bede om!

Hvis du ikke er interesseret i opgaven, men kender en forfatter som måske er, så vil jeg meget gerne have et praj.

Mvh.

Mikkel H.

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 18:44

På trods af min unge alder, vil jeg byde ind på denne opgave vil jeg give et bud.

Jeg har siden jeg var helt lille vokset med mange børn omkring mig, da jeg har 2 brødre og min mor er dagplejemor, så hun har dagligt 4-5 børn. Jeg har altid været glad for at passe og underholde børn. 

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 21:05

Jeg er igang med en børnebog - mit første forsøg, men vil da gerne høre mere om opgaven - evt. I en pb.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra København V
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 08:08

Mange tak til dem, som har skrevet både her og i en privat besked. Jeg lover, at jeg nok skal vende tilbage til jer alle. Jeg modtager gerne flere PBs fra interesserede.

Mvh.

Mikkel

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:10

Hej Mikkel
Hvis du har flere kontakter var det måske en ide med et brev fra 5 forskellige. Så er du sikker på, at skrivestilen bliver forskellig - hvis altså det er meningen.
Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 12:26

En professionel tekstforfatter, kan let mestre mange forskellige stilarter. De fleste mennesker kan skrive ord efter hinanden, vores håndværk er at være virkeligt gode til det Stick out tongue

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)