Kære Amino, Jeg er i gang med at starte et projekt op, hvor jeg har brug for en børnebogsfatter. Jeg har brug for at få lavet 6 forskellige breve, hvor det overordnet tema er jul og julemanden med mindre under-temaer. Brevene må maksimum fylde ét A4-ark med en relativ stor skriftstørrelse (som ikke er nærmere defineret på nuværende tidspunkt). Brevene er stilet til børn fra alderen 4 til 12 år. Forfatteren vil selvfølgelig modtage betaling for sit arbejde. Hvis I har brug for nærmere info, så skriv gerne her eller send mig en privat besked. Skriv gerne lidt om dig selv, og hvorfor jeg skal vælge dig. Henvisninger til tidligere arbejde/tekster vil jeg også gerne se. En prisindikation vil jeg også meget gerne bede om! Hvis du ikke er interesseret i opgaven, men kender en forfatter som måske er, så vil jeg meget gerne have et praj. Mvh. Mikkel H. |
På trods af min unge alder, vil jeg byde ind på denne opgave vil jeg give et bud.
Jeg har siden jeg var helt lille vokset med mange børn omkring mig, da jeg har 2 brødre og min mor er dagplejemor, så hun har dagligt 4-5 børn. Jeg har altid været glad for at passe og underholde børn.